Dat is t em juist, naar eigen zeggen heeft hij niet meer dan 2 potjes kunnen doen, iig niet veel omdat de connectie gewoon waardeloos was stelletje faalapen
bewegen. Je kan beter niet sprinten juist, want zodra je even stilstaat dan ben je zichtbaar. Handige manier om te zien of je zichtbaar bent, is de mini-map in de gaten te houden. Als je beweegt MET ghost dan raakt jouw icoontje wat doorzichtig. Handig middel om te zien of je ontzichtbaar bent of niet.
Je moet juist wel sprinten anders heeft het helemaal geen zin. Na een sprint heb je een korte tijd dat je nog steeds onzichtbaar bent voor de UAV maar als je dan gewoon blijft lopen wordt je icoontje weer geel en ben je weer zichtbaar.
Vanavond nog maar even testen dan, had echt het idee dat je moest blijven sprinten om ghost te activeren. Dat laat dit filmpje ook zien: http://www.youtube.com/watch?v=I0m2JAfmkYc
Wat vaag... Zal er vanavond ook even op letten dan. Weet iemand hier hoe je de guerrilla warfare challenge kan halen ? 5 kills met gestolen wapens staat er. Wapens van het andere team oppakken werkt niet.
Zaitsev waar jij het over hebt is van links naar rechts lopen. je heb wel iets van 3-4 meter dan nodig en niet snel heen en weer lopen. Spotcampen maakt je dus zichtbaar, maar als jij area campt dan ben je ontzichtbaar op de map.
Nu zie ik ja, had niet door dat hij bij het andere spawnpoint niet weer geel werd toen hij daar liep. Dacht dat hij alleen licht was toen hij ADS rondliep. Hoef ik dus niet meer als een idioot rond de map te sprinten om gebruik van ghost te maken
Serieus wat ik Awareness een waardeloze perk. Ik hoor met of zonder geen verschil, terwijl ik met een Razer Carcharias speel. Daar ligt het dus ook niet aan.
Bij sommige maps werkt het beter dan bij andere. Vooral bij maps met zand als ondergrond hoor je ze gewoon, door muren en rotswanden heen, nog sloffen.
Waarschijnlijk een bug Ik had nog 1 skin te gaan voor de Stinger, maar opeens had ik al de gouden camo Mja 10 scorestreaks die door een player bestuurd worden. Die is echt een pain in the ass. Enige wat je af en toe ziet is de dragonfire, maar die dingen zijn er vaak al uit voordat ik naar de stinger ben geswitcht. Anyway, dat gaat vast wel gefixt worden.