Toch nog maar snel een exemplaar besteld bij coolblue, nu wachten tot ik mijn 50 euro terug gestort krijg en dan is de cashflow weer in evenwicht.
Ik kon vandaag nog gewoon gebruik maken van de inruil actie bij GameMania, dat mocht bij uitzondering begreep ik. Jij dus niet?
Ik lees overal andere dingen, wat is het nu? Dan weet ik of ik morgen even de trein moet pakken. Is het trouwens die Saturn naast Centraal?
Ik ben alweer bijna thuis. Stonden maar hooguit 10 mensen bij de Intertoys in Arnhem. Wel de Nuketown editie gekregen terwijl ik niet eens gepre-ordert had .
op de website van MM staat mijn pre order nog steeds in behandeling , mag toch hopen dat hij verzonden is
Nou, net terug van de Midnight Release van de MM R'dam. Was toch wel druk met ik denk een paar honderd man. Met z'n alle wachten in de regen... Maargoed, ik heb een 'toffe' rugzak erbij (inhoud We were Soldiers en een poster) en een Nuketowen Editie voor € 49,- Leuk om een keer mee te maken, maar eigenlijk niet bijzonder. En ik ga nu niet eens spelen ! Ps. wat is er eigenlijk met de dubbel XP gebeurt? It was all a lie!
Bij Game Mania Sittard ook een enorme rij van ongeveer 150-200 mensen. Kwam pas om 5 voor 12 aangelopen, aangezien ik niet verwacht had dat 't zo druk zou worden. Een uur wachten, buiten in een spijkerblouse is niet het fijnste, maar ik heb 'm!