1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty : Black Ops 2

Discussie in 'Games' gestart door Rampage, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bij WaW eerst begonnen aan de SP normaal, daarna alle levels ook nog ff op Veteran uitgespeeld, daarna ben ik een hele lange periode HC S&D gaan spelen in een groep, en tot slot heb ik het ff afgemaakt met maandenlang Zombies spelen _O_, heerlijk was dat!

    Het speelt uiteindelijk toch wel een grote rol, zeker nu ze het steeds uitgebreider hebben gemaakt. Ik vind Spec Ops/Survival gewoon erg matig tegenover Zombies. Infected is dan wel heel erg leuk :D
     
  2. Spa.QuantiX

    Spa.QuantiX http://gameu.nl

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Na vandaag heb ik deze instelling: MW3 terug in de kast, Black Ops uit de kast.
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.692
    Leuk Bevonden:
    17.899
    Wel een epic YT comment:

     
  4. Spa.QuantiX

    Spa.QuantiX http://gameu.nl

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef mensen die het voor zombies kopen groot gelijk, met zombie mode houd je mij wel een jaar zoet. Ik koop de game voor single-player, zombie mode en multiplayer. Alle drie vind ik erg tof. In MW3 precies hetzelfde, alleen vond ik Spec Ops zwaar door de mand vallen m.b.t survival mode.
     
  5. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    8) :lol:
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik had ook veel meer verwacht van Survival mode. Het kon me nog geen middag boeien terwijl ik van tevoren had verwacht dat ik dat veel leuker zou vinden dan zombies

    vond zelfs trainen tegen bots in BO nog leuker
     
  7. Spa.QuantiX

    Spa.QuantiX http://gameu.nl

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jij minstens 3 punten kan noemen die in het algemeen goed zijn en niet alleen in jouw mening zal ik meteen mijn berichtje editen. :x
     
  8. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik wil weer lekker terug naar de Tweede Wereldoorlog.. :mad:

    Sniperen vanuit een vieze, natte geul (no pun intended), met gemene Nazi's die vanuit de verte aankomen stormen met tanks enz.
    En dan zit je daar, in de regen en met vliegtuigen die over je hoofd razen.

    Het gevoel mist nu vind ik. Het voelt niet groots aan en het is té arcade naar mijn liking. Call of Duty 4 wist het gevoel nog wel te pakken, vond ik.

    Je bent niet meer 'iemand'. Ik denk dat dat 1 van de gevoelsdingen die de laatste jaren wat ontbreekt.
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat is ook zeker iets dat ik mis. Daarnaast is het vaak wel dat hoe meer je de toekomst in gaat, des te meer gadgets er zijn om mensen op te sporen en weet ik het allemaal. Gewoon jij met je gun en granaatje en je tegenstander ook.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    De Ironie of Hypocrisie, hoe je het maar wilt schrijven, wil dat we juist de MW kant op zijn gegaan vanwege een teveel aan WWII. :+

    Ik wil trouwens ook wel weer terug hoor. Geen perks en al die klere ongein. Skills en laat fucking Carentan maar komen. Ik neem het wel op tegen 5 13 jarige Amerikanische Truppen. :+
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Dit.

    Eindelijk de lang verwachte verandering krijgen waar zo lang om gevraagd werd... maar nee hoor.

    "COD HAS FAILED"
    "COD IS DOOMED"
    "COD SUCKS"

    Heb liever deze poging om in een wat futuristische setting te knallen dan een Modern Warfare 4. Als je een beetje nadenkt is IW wel simpel. COD 4 / MW2 / MW3 waren allemaal in dezelfde setting. Hier-en-daar een ander wapentje en perk maar voor de rest? Precies hetzelfde.

    Wat dat betreft kan je Treyarch niet betrappen op een herhaling. World at War, Black OP's en nu deze ...
     
  12. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Hoe kan je nou oordelen over een game als je hem koopt voor de 5uur durende singleplayer? 8)

    COD = Multiplayer. De singleplayer word er bij gedaan voor als je even geen xbox-live hebt :9
     
  13. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213

    Ik speel ook eigenlijk alleen de SP van COD, op vol volume en verstand om lomp schieten is het best een vermakelijke game.

    Als voorbeeld, Fokking episch beginstuk van mw3 van die onderzeer totdat je bovenwater komt met alle vliegtuigen en boten om je heen. echt gaaf gedaan.!!
     
  14. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    En ik ben gewoon zwaar psyched over mijn idee over een call of duty in de 19e eeuw_O_
     
  15. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Leg 60 euro neer voor 4-6 uur durende campaign dat geen enkele aanmoediging geeft om het te herspelen...behalve de achievements. Het is maar wat je leuk vind.

    BO2 schijnt splitsende paden te hebben tijdens de campaign, dus deze keer valt er meer uit de SP te halen. Dan ben je nu 8 uurtjes zoet:+
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je bent sowieso niet slim bezig als je 60 euro betaald voor een game in deze tijd..
     
  17. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Precies.
    Er zijn zoveel fantastische single player ervaringen die je uren aan je xbox kluisteren. Als ik cod puur voor de singleplayer zou kopen mag hij hooguit 15,= kosten.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Speel ook alleen maar de SP. Laatste keer dat ik MP speelde was MW2 maar dat was ook maar even omdat het imo niet kon tippen aan MW1 die ik echt bizar veel had gespeeld.
    Rest heb ik alleen de SP gespeeld, ach ze waren toch gratis..
     
  19. Spa.QuantiX

    Spa.QuantiX http://gameu.nl

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ook het gevoel missen van de tweede wereld oorlog, daarom blijft World at War de beste Call of Duty i.m.o.

    Meeste mensen denken dat je met robotten zult spelen, dit is niet waar. . .
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Haha :lol: Ja eigenlijk is het wel erg hoor de focus ligt tegenwoordig alleen maar op multiplayer erg jammer, maar dat ligt niet alleen aan CoD.

    Mijn laatste CoD zoals je ook in mijn gamertag kan zien is CoD 3 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina