1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty : Black Ops 2

Discussie in 'Games' gestart door Rampage, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dat is echt een domme opmerking. Ik koop cod ook voor de sp. Ik vond waw en bo sp's niet boeiend. Mw sp's hadden een boeiend verloop en een vette belevenis.

    Komen jullie even bepalen waar wij onze games voor moeten kopen. En je kan eventueel cod nog gewoon voor minimaal verlies en zelfs winst verkopen nog weken erna. Ik geef mn geld niet uit aan een game voor het aantal uur :-/ dan zou ik alleen maar RPGs kopen

    Cod = MP kan je maybe vinden maar imo Gears/Halo mp > Cod imo. Dat zijn pas skill games. En laten die nou ook net even een vette sp hebben.
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2012
  2. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Ik bepaal niet waar jullie je games voor kopen ik zeg alleen dat ik niet snap dat je Cod koopt voor alleen de MP. In mijn ogen kijk je dan niet verder dan je neus lang is.

    Met Cod = Mp zeg ik niet dat het de beste multiplayer is maar wel dat hij daarvoor word gekocht. Ik weet ook echt wel dat er betere online shooters zijn als Cod.
     
  3. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Het nuttige van de Singleplayer is, dat je een beetje leert hoe de maps van multiplayer eruit zien, welke guns je fijn vindt om te hanteren, je equipment, je killstreaks... veel daarvan komt uit de Singleplayer in de mp tot uiting..
    Daarnaast is veteran altijd wel een leuke uitdaging om je skill-niveau te testen. Ik knal m altijd gelijk op veteran erin, fix de SP in een paar uur en ga dan online knallen. Maar je hebt ook gelijk, ik ken zat mensen die de SP nooit hebben aangeraakt.
     
  4. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet voor de xbox.. Tenzij je BF een shooter wilt noemen, met een krakkemikkige FPS van 25-30. Die komt misschien in de buurt.. zolang je recreatief speelt en niet competitief. :9
     
  5. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    ik doe niet mee aan die onzinnige discussie over wat men nou een fijnere game vind.......

    ik zeg alleen dit: Rainbow Six is coming \o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/


    (speel nog steeds af en toe rsv2, voor mij de beste shooter :thumbs:)
     
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    =( De haat weer...
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    fanboys gonna fanboy, niet teveel op letten.

    Over competitief spelen gesproken, ben benieuwd of BOII voor de xbox ook de mogelijkheid voor private dedicated servers gaat krijgen zoals BF3 dat nu heeft.

    Zou me om 1 of andere reden niets verbazen aangezien ze zeggen de eSports kant serieus te gaan nemen (en dat kan imho niet echt met p2p hosting)
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    not sure if serious

    Lan ?
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2012
  9. Spa.QuantiX

    Spa.QuantiX http://gameu.nl

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Om even domme hatelijke opmerkingen te besparen. Call of Duty: Black Ops 2 gaat zich nu focussen op zowel multi-player als zombie modus en single-player.

    Single-player zal verschillende einden krijgen afhankelijk van jouw keuzes, dit is niet speciaal voor mensen zonder Xbox Live.

    Zombie modus schijnt nog groter en beter te worden. We moeten dit afwachten, maar ik heb hier de volle vertrouwen in.

    Multiplayer wordt ook erg anders dan wij gewent zijn, stop a.u.b met die vooroordelen en wacht de filmpjes en gameplay beelden af.

    Beside, deze Call of Duty zal op 60FPS draaien.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    LAN kan altijd maar is zo'n beperkende factor (imho). Past ook niet echt meer in het hele 'always online' en software as a service model wat ze met Elite proberen te bereiken.

    het past toch perfect in het plaatje om de nu al extra betalende klanten ook de optie te geven om een eigen dedicated server te hosten. Denk dat er amper clans te vinden zijn die dat niet direct zouden doen
     
  11. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Doe ik ook niet:), maar is wel de algemene verkoopprijs bij de gewone winkel en zelfs videogamewinkels(gamemmania hallo), althans in mijn regio.
     
  12. Spa.QuantiX

    Spa.QuantiX http://gameu.nl

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik baal dat er weer haat berichten verschijnen. Wij hoeven echt niet te weten dat je de game links laat liggen omdat de campaign 6 uur duurt. Zoals hier boven gezegd werd, koop dan een RPG..

    Mensen die de game haten kunnen beter gewoon niks posten, wat boeit de wereld dat jij de game niet leuk vind?

    Dit bericht is aan alle mensen die zich nu aangesproken voelen.
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Helaas voor jou is dit een forum, waar dus ook meningen uitgesproken mogen worden. Wat jij nu doet is proberen mensen hun mond te snoeren.:b: Geen enkele game is heilig zo ook niet CoD, BF3 of wat dan ook.
     
  14. Spa.QuantiX

    Spa.QuantiX http://gameu.nl

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    In een forum schijnen de mensen te kunnen lezen. Zo kunnen zij uit mijn bericht opmaken dat ik geen enkele game prijs of iets in die richting zeg. Zo schijnt er te staan dat het beter is en hoe de meeste denken over zo'n mening met haten als je nog niks van de game geproefd hebt. Ik probeer niemand het mondje te snoeren, ik probeer alleen duidelijk te maken dat het vele niet boeit. Ook nooit gezegd dat alle meningen hier positief moeten zijn.

    Balen dat er toch nog mensen in een land zoals Nederland leven die na 3 keer een zin nog niet begrijpen.. :b:
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dus als het aan jou ligt zou het allemaal rozengeur en maneschijn moeten zijn, want je baalt er wel zo erg van dat je het met ons moet delen vooral omdat er dus mensen zijn die wel kritisch tegenover deze serie staan, nogal logisch he op een forum. Kom niet aan een heilig huisje!! 8)

    Ik begrijp ook niet helemaal waar je met die laatste zin heen wil.
     
  16. Spa.QuantiX

    Spa.QuantiX http://gameu.nl

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan jou reactie niet begrijpen op iets wat nooit gezegd is. Ook nu weer.. Rozengeur en maneschijn? Ik vertelde duidelijk in mijn vorige bericht dat er niet teveel gezegd kan worden over een game met maar liefst 8 screenshots en nog geen gameplay beelden. Dus het lijkt mij sterk dat ik een game waar weinig over te zeggen valt aanprijs of juist afzeik..

    En ik baal alleen om het feit dat er haatreacties zijn, dus ik weet niet waar jou zin vandaan komt: want je baalt er wel zo erg van dat je het met ons moet delen vooral omdat er dus mensen zijn die wel kritisch tegenover deze serie staan. Als jij wilt haten doe je dat toch lekker, maar zulke types als jou spelen de game helemaal grijs, kortom het heeft niet veel nut. Ik hoop dat je het nu na bericht 3 het wel snapt..
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2012
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik snap er in ieder geval geen hout van, kunnen we weer gewoon inhoudelijk over het spel gaan speculeren ipv een discussie voeren over welke meningen ons meer aanspreken dan andere?
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Gelukkig voegt deze discussie wel veel toe aan de game 8)
     
  19. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Je lokt het zelf toch uit?
     
  20. Spa.QuantiX

    Spa.QuantiX http://gameu.nl

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed plan :9

    EDIT: Gaat die dude boven mij weer verder, lees de zin nog eens, desnoods 20.000 keer tot je het snapt. Lezen kan niet zo moeilijk zijn toch? ik ga er niet verder op in
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina