1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty : Black Ops 2

Discussie in 'Games' gestart door Rampage, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Guild Wars 2 vergeten, foei :+

    Ach ja, die Oujdi is het ergst inderdaad, maar laten we er maar niet meer woorden over vuil maken :+
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Zag gisteren bij een vriend de zombie mode in Black Ops, en dat is en bijft gewon een tof iets in die game. Ik ben dus wel benieuwd of de zombie mode in BLOPS 2 echt verandering en vernieuwing heeft gekregen. Ze hebben gezegd dat deze zombie mode de meest abitieuze ooit is, maar ja, ze zeggen zoveel he.
     
  3. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Ik weet niet of dit al is gepost maar ik hoorde net dat je met een knop iedereen in de lobby kan muten behalve je eigen party, dit is op zich wel handig! Maar ook dat aan het einde van de trailer er geen xbox 360 logo verscheen, dit is met alle andere trailers van de COD-serie wel zo... Betekent dit dan iets?
     
  4. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Geen Xbox release = misgelopen winst. Zou een beetje stom zijn.
     
  5. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Betekend dat Microsoft niet meer een Time Exclusive heeft op DLC.
     
  6. Spa.QuantiX

    Spa.QuantiX http://gameu.nl

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol: Blijf real, natuurlijk komt Call of Duty naar de Xbox. Beside, je kunt voor de Xbox 360 een pre-order maken. PC zullen ze eerder opgeven dan PS3 of Xbox 360. En de exclusive gaat gewoon door, hier betaald Microsoft elk jaar voor.
     
  7. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Vind het raar hoe ik meer enthousiaster ben voor de games die Activision uitbrengt dan die van Treyarch :+ Heb nu hetzelfde gevoel toen ik hoorde dat er een WW2 spel uitkwam (WaW), werd er niet warm van en nu ook totaal niet. Tegen die tijd komt ook Halo 4 dus dat wordt m voor mij :) BO2 komt later wel.
     
  8. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Fixed :p

    Contract met Microsoft eindigt dit jaar en die wordt denk ik niet verlengd vanwege boze PS3/PC spelers.
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2012
  9. Spa.QuantiX

    Spa.QuantiX http://gameu.nl

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, money can do a lot of things and buy everything. Als Microsoft een mooi bedrag neerlegt, heeft Activision lak aan boze spelers. Mocht het (kleine kans) toch niet doorgaan, zal het alsnog gewoon normale tijd uitkomen gelijk met PS3. PS3 zou echt geen geld uit geven na hun 6,9 miljard dollar verlies.
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Laten we het maar gewoon weer gaan hebben over BO2.

    Zelf heb ik er enorm veel zin in. Kan niet wachten om tussen het EK2012 door even lekker op de E3 de Multiplayer beelden door te spitten :)

    Startpost is aangepast, logo past nu beter bij de lay-out.

    Nu nog een Admin / Moderator zoeken die de topic wil hernoemen :+
     
  11. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Ik denk dat ik deze toch weer ga kopen. Heb alle CoDs gespeeld en allemaal minstens prestige 5. Meestal denk ik tot één maand van tevoren dat ik hem niet ga kopen, maar met de release kan ik hem nooit laten liggen :+. Setting in de toekomst kan erg interessant zijn, alleen vind ik het erg jammer dat er dat geen echte wapens meer in zitten..
     
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik vind de trailers niks, althans het doet niks met me.

    Wel ben ik benieuwd naar de nieuwe settings en Treyarch vernieuwd altijd ;-) ondanks dat mijn voorkeur naar Infinity Ward gaat.
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Er is in ieder geval één echt wapen, de XM8. Zoek maar op Google :+ Heb voor de rest hetzelfde als jou. Proberen na de release COD pas te kopen ... jammer genoeg ben ik niet sterk genoeg om hem toch op release aan te schaffen.


    Voorkeur naar IW? Hm, die was bij mij na MW2 snel verdwenen. 3 COD-delen in het "heden". Met MW3 hebben ze in mijn ogen echt heel hard gefaald. Best jammer.
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Grappig dat het bij elk deel weer hetzelfde is :+
    Wat ik nog bij black ops 1 weet is dat mensen juist weer IW de betere vonden :lol:
    Waar IW misschien een soepelere gameplay heeft, heeft Treyarch gewoon de meeste creativiteit en wilt het spel wat gelijker maken.


    Enige waar ik echt op hoop, is een geweldige zombies. Dan zou ik het spel daar voor aanschaffen, want man wat heb ik me vermaakt met zombies itt Spec ops.
     
  15. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Leaked screenshots

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  16. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    Black Ops 2 breekt contract Infinity Ward

    Het schietspel Call of Duty: Black Ops 2 van gamestudio Treyarch is in strijd met contracten die uitgever Activision heeft met Infinity Ward. Dat bedrijf zou namelijk het alleenrecht hebben spellen te maken in de Call of Duty-reeks die zich afspelen in de nabije toekomst, meldt het Amerikaanse tijdschrift Game Informer. Black Ops 2, dat in november op de markt komt, speelt zich af in 2025.

    Het tijdschrift baseert zich op een overeenkomst tussen Activision en Infinity Ward die het in bezit heeft gekregen. De twee partijen raakten twee jaar geleden in de clinch over een vermeende contractbreuk door het management van de gamestudio. Rechtszaken tussen de uitgever en het toenmalige management lopen nog steeds. De gamestudio maakte vorig jaar, onder nieuwe leiding, in samenwerking met enkele andere gamestudio's Call of Duty: Modern Warfare 3.

    Het is niet bekend of de overeenkomst onder het nieuwe management rechtsgeldig is en wat dat betekent voor Call of Duty: Black Ops 2. Activision, Treyarch en Infinity Ward wilden niet op de zaak reageren.
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Wanneer speelde de MP van BO zich af dan? Het heden? Dat was 2 jaar geleden toch ook de nabije toekomst? :+

    wat een geneuzel
     
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Cod BO was jaren 80 toch? Hoe dan ook, volgens mij is de MW reeks afgelopen dus mischien heft dat het op?
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Zat er in BO niks recenters qua wapens? (ik weet het eerlijk gezegd al niet eens meer :+ )

    Hoe dan ook , is dit nou onderdeel van de rel waardoor zampella en west vertrokken zijn?

    Dacht dat dat meer om niet betaalde bonussen ging
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina