1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty : Black Ops 2

Discussie in 'Games' gestart door Rampage, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb hetzelfde hoor. Ben alleen de messenger hier. ;)
    MW1 heb ik van de Beta tot MW2 bijna iedere dag gespeeld. MW2 kreeg dat niet voor elkaar en toen is het afgezwakt. Speel de SP's wel van de nieuwe delen (niet op de release ofzo maar een paar maanden daarna) Meer omdat het zinloos knallen is. En niets is lekkerder na een werk dag. :)

2. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Zeer herkenbaar! BO vond ik zelfs gewoon kut, zelfs de SP heb ik met moeite uitgespeeld, kon me gewoon echt niet boeien. MW3 vond ik dan nog wel weer gaan, SP vond ik zelfs erg vet en de MP heb ik me ook zeer mee vermaakt. Maar de beelden die ik tot nu toe van BO2 heb gezien trekken me totaal niet. Al die futuristische shit...ik weet niet hoor =(. Nou ik er over na denk, tussen MW1 en MW2 zat toch ook een COD? WaW ofzo toch? Die vond ik ook drie keer kut...zowel SP als MP. En is BO2 en BO niet van de zelfde ontwikkelaar ofzoiets (sorry als ik nou iets heel doms zeg...maar zo weinig boeit COD me dus :+)?

3. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    BO is van Treyarch en MW van IW, maar ik heb de SP van BO niet eens uitgespeeld. Waar ik in MW2 heb genoten van de SP en met een uitdaging op Veteran heb uitgespeeld, was BO zo debiel gemaakt op Veteran dat ik het heb opgegeven. En sowieso vond ik die engine zo belachelijk... dat kan gewoon niet meer. :+

4. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, er zaten wat momenten in maar zo moeilijk was hij niet =( En ondanks alle kritiek op de engine heb ik met Black Ops leuke tijden meegemaakt :thumbs:

5. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, klopt. Maar die momenten waren wel achterlijk, want het leek wel of die enemies bleven spawnen en dan nog van die neppe checkpoints. Ik was best ver gekomen, maar ik had er echt geen zin meer in. :p En tuurlijk kan het leuk zijn, maar als het een game uit 1990 was geweest had ik geen verschil gezien! 8)

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Welk level was dat?

7. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Weet ik niet meer, maar ik weet wel dat een level terug voor dat level ook zo'n stuk was met een gang en daar ben ik uitendelijk wel verder gekomen. Daar bleven ze ook spawnen op Veteran.

8. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt er echt verstand van O-)

9. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Sure! Waarom kan Infinity Ward het wel? ;)

10. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben je op je hoofd gevallen. :):

11. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb het over de SP hè en ja ik vind MW fijner spelen dan BO. MW3 heb ik niet meer gekocht, dus daar kan ik niet over oordelen.

12. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    De mannetjes van gamekings zijn de MP achter gesloten deuren aan het checken. Misschien volgt er later vandaag een impressie.

Geen CoD XP dit jaar.

http://www.gamer.nl/nieuws/312148/geen-call-of-duty-xp-dit-jaar-wel-verrassingen-op-gamescom?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+gamerheadlines+%28Gamer.nl+-+Headlines%29

Laatst bewerkt: 7 jun 2012
  13. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839

lijkt erop dat de gadgets ook in de mp zitten.

14. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Deze denk ik. Missie in Vietnam met idd infinite spawn:+

15. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, ja dat was 'm... dat heb ik maar opgegeven voordat ik grijs wordt van de frustatie en stress. 8)

16. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Skip to 7:20 for the Trailer! -Exclusively shown on E3-
    ---

http://www.youtube.com/watch?v=eSNPtFOPWcc#!

NOTES
    -------
    -Different Times were mentioned in the trailer. THIS MEANS that the Campaign will be involving a series of time shifting throughout the story line.

17. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    8:00 dus :{

18. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Nou whooptie-flippin doo.
    Weer de zoveelste game uit de kopieermachine van Activision, inclusief een engine van dik 10 jaar oud...

19. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Black Ops 2 gaat voor schokeffect

Met Call of Duty: Black Ops 2 wil gamestudio Treyarch zijn fans verrassen. Zo krijgt de vijand in het spel menselijke trekjes. Volgens ontwikkelaar David Anthony van de gamestudio wordt Black Ops 2 provocerend en boeiend tegelijk. Dat zei hij in een interview met het tijdschrift Computer and Videogames.

In Black Ops 2 nemen spelers het op tegen een terrorist met de naam Raul Menendez. "Spelers gaan begrijpen waarom hij de dingen doet die hij doet", zei Anthony tegen het tijdschrift. "Maar je hoeft het natuurlijk niet met hem eens te zijn".

Het zou niet de eerste keer zijn dat het verhaal van een Call of Duty-game voor een schokeffect zorgt. In Call of Duty: Modern Warfare 2 werden onschuldige burgers op een vliegveld neergeschoten en in de eerste Black Ops was Fidel Castro een van de doelwitten.

Call of Duty: Black Ops 2 speelt zich af in de nabije toekomst. Niet alleen vechten spelers tegen terroristen, maar ook tegen op afstand bestuurbare vliegtuigen en robots. Menendez heeft de hand weten te leggen op Amerikaans wapentuig en gebruikt dat nu tegen het land zelf.

De nieuwe Call of Duty ligt dit najaar in de winkel. Het spel verschijnt onder meer voor pc, Xbox 360, PlayStation 3 en Wii U.

20. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Black Ops 2 krijgt dedicated servers voor pc

De pc-versie van Call of Duty: Black Ops 2 zal dedicated servers krijgen. Dit heeft Cesar Stastny, Director of Technology bij Treyarch via Twitter aangegeven.

Treyarch deed dit al eerder met Call of Duty: Black Ops, het daarvoor verschenen Call of Duty: Modern Warfare 2 ondersteunde dit tot teleurstelling van veel spelers echter niet.

"Confirmed: Ranked Dedicated Servers for #BlackOps2"

De bewuste tweet is hier te lezen.

De release voor pc, PlayStation 3 en Xbox 360 van Call of Duty: Black Ops 2 staat voor aankomende november gepland.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina