1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty : Black Ops 2

Discussie in 'Games' gestart door Rampage, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    dat trekt mij totaal niet. Vond na cod 1/2/4 alleen nog world at war wel redelijk. Mw2, black ops en mw3 zitten teveel irritatie dingen in.
    - Quickscopers (te zielig, snap niet dat ze het erin blijven doen!)
    - Shotgunners (zat ook in vorige cod maar niet zo sterk)
    - Stealth bomber (gaat door alles en iedereen heen, gaat nergens over)
    - Lag (allang achter de muur en nog dood gaan)

    Deze dingen irriteer ik me in mw3 mateloos aan. Vooral quickscopers verzieken het. Deze gaan er weer inzitten
     
  2. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Tja maar net zoals met BO zal bij deze de scope ook een spastische beweging maken als je er door heen wil kijken.

    Ik koop hem in de eerste instantie voor de zombies. En is de MP goed dan is dat mooi meegenomen. :9
     
  3. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Is niet meer zo, en als het uiteindelijk wél zo is, denk je dat het mensen tegenhoud om te snipen.
    Ik lach me plat om de haat tegen snipers haha.
     
  4. mbuist

    mbuist Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook :thumbs::thumbs::thumbs:
     
  5. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik heb eerder een hekel aan Shotgunners dan Quickscopers.

    Tegen shotgunners ben je meestal altijd kansloos en bij Quickscopers kun je nog altijd terugschieten (tenzij je meteen een headshot krijgt, want dan ben je meteen deaud).

    8 minuten exclusive MP beelden gemaakt door IGN

    [yt]hHw29SknldE[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2012
  6. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    De game opzich speelt wel lekker weg maar is gewoon niet realistisch.
     
  7. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Zoals het hoort.
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    QFT van een Halo speler.

    Maar CoD gaat soms veel te ver. De hitboxen die niet kloppen, het gebrek aan recoil. Quickscopers die leunen op de slechte game mechanics.

    Gaat BO2 ook weer een hardcore mode bevatten? Dan wil ik het misschien wel uitchecken.
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2012
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik geeft Black Ops 2 gewoon een dikke kans :) Modern Warfare heb ik nu al een flinke tijd niet meer aangeraakt en dat geld eigenlijk voor elke COD die van Infinity Ward afkomt. Waardeloze spellen die opgehemeld worden door niets meer dan een hype.

    World at War, Black OPs heb ik ( vergeleken met de IW COD's m.u.v COD4 ) echt helemaal kapot gespeeld.

    Thema van BO2 spreekt me wel aan ... Heb ook het volle vertrouwen in Treyarch.
     
  10. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb de laatste COD ook al heel wat maanden niet meer gespeeld, maar toch is er geen ander spel waar ik zoveel uur plezier aan heb. Na een maand of drie ben ik het meestal wel zat, maar dan heb ik meestal toch zo rond de 200 uur gespeeld. Geen ander spel redt dat bij mij.
     
  11. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    zelfs je manager spel niet :p

    ik koop hem voornamelijk voor de zombies iig , het is alleen kut
    dat ik de Hardened moet kopen om die extra zombie map te
    krijgen...
     
  12. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Geloof me, jij wilt niet dat die te realistisch is. Wil je met 1 kogel in je been niet meer kunnen lopen alleen kruipen? van een granaat van dicht bij je arm verliezen en een been dat je moet huppelen en niks meer hoort? Dat het recoil op de wapens zo groot is dat je altijd een extra knop in moet duwen om het tegen te houden? ( dus kracht zetten in echte leven ), wapens hebben die blokkeren? geen unlocks erin, geen killstreak rewards krijgen? Bijna niet kunnen rennen als je rocket launcher vast hebt? Maar 2 magazijnen in je gun hebben?

    Zo kan ik wel even doorgaan. punt is, te realistisch wilt niemand en is niet leuk om te doen. Als je dat wilt moet je gaan paintballen.
     
  13. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Ja, maar wat football manager betreft ben ik beetje een aparte. Dat spel heeft waarschijnlijk wel de meeste speeluren bij mij.
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Sounds fucking awesome _O_
     
  15. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Ik snap wel wat je bedoelt maar ik speelde gister bijv. MW2 en merkte toen pas hoe weinig tot niet recoil je had8) Plus hoe snel je healthe zegmaar.
     
  16. Versus DeadLock

    Versus DeadLock Versus Gaming

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of dat het al eerder gepost is. Maar er is een website die je de mogelijkheid geeft om het create-a-classe-systeem uit te testen.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jezus was een keus. :D
     
  18. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    http://www.youtube.com/watch?v=SfO2b6nQzPs

    Kotkin Enterprise has announced a brand new video gaming controller named ‘Delta Six’. According to Kotkin “Delta Six, a hybrid motion controller designed to enhance performance and create a more immersive experience on titles like Call of Duty Black Ops 2.”

    The Delta Six has an built in accelerometer, which means it can be played with “any game and distance and calibration is not a factor in playing.”

    “When David Kotkin presented this invention, I was excited to be included on such an innovative project.We made a fps simulation controller that is preferred over the standard controller. Our vision is to bridge the gap between motion control and Hardcore First Person Shooters. For the first time a Call of Duty player will feel more immersed in game-play and have more control over the game than ever before. The only way to get more real is to enlist” said David Kotkin, owner and inventor of the Avenger Elite.”

    According to Kotkin this gun is made for adult’s 21 and older, not for anyone younger. This will be available for $89.00.





    Source: Charlie Intel[/QUOTE]
     
  19. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me vetter als ze ook nog een alternatieve Zombie Edition launche dat je iets van €20 betaalt voor alleen maar Zombies.
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat doen ze natuurlijk niet, minder inkomsten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina