1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty : Black Ops 2

Discussie in 'Games' gestart door Rampage, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Gisteren deze game op firstlook gespeeld (gelukkig maar 30 min in de rij). Goh wat speelde deze game toch lekker. MW3 nooit fijn gevonden, en had met mezelf afgesproken deze cod eens te laten liggen, ivm het nauwlijks spelen van MW3. Maar sinds gister ben ik helemaal om. Die pre-order gaat zeker geplaatst worden. De graphics waren superscherp en kleurrijk. Het systeem van create a class leek mij ook prima.
     
  2. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij was te spelen? ik heb wat gemist :F:
     
  3. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Jup! 45 minuten in de rij gestaan, 20 minuten (2 games) rond kunnen kijken, vervolgens zelf 2 games gespeeld, was echt supervet!
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    Groeten uit Nuketown

    Treyarch heeft een screenshot vrijgegeven van een map uit Black Ops 2, Nuketown 2025. De map is exclusief verkrijgbaar bij een pre-order van de normale editie, of bij aanschaf van de hardened of care editie.

    Nuketown 2025 is een vervolg op de populaire map Nuketown uit Black Ops. De nieuwe versie is behoorlijk anders dan zijn voorganger, maar speelt zich nog steeds af op een nucleaire testsite. Black Ops 2 is vanaf 13 november verkrijgbaar voor PlayStation 3, Xbox 360 en pc.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2012
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Was al ff bekend toch? Tenminste bij mij wel :+.
     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    Dit is de eerste screen die ik ervan tegenkom :)
     
  7. TripMode

    TripMode Novabetting

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik lever gewoon drie games in bij Gamemania en haal de game voor 20 euro op, prima deal zo.
     
  8. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ik wil Zombie infooooooo 8)
     
  9. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Vrijdaggg!!!!!!
     
  10. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Ik wil zo graag verder spelen, die sessie op first look smaakte echt naar meer. Dacht ik ga thuis black ops gewoon weer opstarten, kan ik de game nergens vinden!! Grrrrr!!!
     
  11. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Gamemania doet nachtlaunch.
    [​IMG]
     
  12. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Na 2 nachtopeningen meegemaakt te hebben sla ik dit jaar over.
    Ik heb hem online besteld voor een lagere prijs en wacht dus tot die in de bus valt *)
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    double xp nu al bij de launch :emo:? Tering zeg, binnenkort heb je alleen nog maar 2x XP elk weekend voor elke online game.
     
  14. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Was bij MW3 ook zo. Is gewoon een pre-order aktie. Verder krijg je eigenlijk alleen maar double xp bij release van een map pack ofzo.
     
  15. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Lolz, ik had hem toentertijd bij de Saturn 's nachts opgepikt maar we kregen er dus geen double Xp bij. Ik bij de kassa klagen tegen die domme huppelteef waarop ik een antwoord kreeg van, ja dan lever je hem toch in... ik geloof eigenlijk nooit meer in die lokkertjes en vooral niet in de Nuketown special. Wedden dat je die code en vooral bij onlinewinkels gewoon niet krijgt.
     
  16. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Dubbel XP is toch ook niets aan, heb je de game net en dan blaas je al door de levels heen.
     
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    "We moeten niet van streek raken"

    Ontwikkelaar Treyarch heeft aangegeven we niet zo van streek moeten raken vanwege de zeven jaar oude Black Ops 2-engine. De game ziet er volgens de ontwikkelaar prachtig uit en draait op zestig frames per seconde.

    De ontwikkelaar geeft aan dat het er allemaal prachtig uitziet juist omdat ze al zeven jaar met dezelfde engine werken. De engine heeft in die zeven jaar natuurlijk wel veel verbeteringen gezien en sommige dingen zijn bijvoorbeeld volledig opnieuw ontwikkeld voor de engine.

    “It runs at 60 and it’s gorgeous. What exactly is there to be upset about with the engine?” aldus David Vondehaar van Treyarch.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tuurlijk het is mooi. Maar een engine is niet alleen grafisch.
    COD mist gewoon destructible environment. Wat de volgende stap is in FPS. En daar lopen ze wel mee achter in deze game. :)
     
  19. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    CoD heeft helemaal geen destructible environment nodig. Past totaal niet in CoD. Ik neem aan dat je bedoelt net zoals in BF3?

    Wat CoD dan wel weer heeft zijn die kleine bullshit dingen. Zoals een parasol die een Predator Missile blokkeert bijv.
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2012
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    Is het gore eingelijk terug zoals in WaW?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina