1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty : Black Ops 2

Discussie in 'Games' gestart door Rampage, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarom zal het niet bij COD passen? Het past bij iedere shooter.
     
  2. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    @ Servan

    Nee man. Wel jammer want iemand killen met een sniper en zijn been eraf zien vliegen blijft altijd leuk :p Wanneer kom je trouwens weer on?


    Vind ik niet. Het brengt hele andere gameplay met zich mee. Maarja, wat bedoel je precies met destructible environment? Echt gaten in muren en gebouwen laten instorten ?
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2012
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    9.029
    Leuk Bevonden:
    3.347
    Jaa zit even zonder internet en gold man :mad: aleen draadloos maar niet voor me xbox toch. En jaa vond ook altijd wel leuk wat eraf te zien vliegen :+
     
  4. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, zo kan je wel elke FPS gaan bouwen maar COD maps zijn totaal radicaal anders dan BF3 en MoH hè, enige map die nog enigszins te vergelijken valt zijn Wasteland
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    muah kan prima zo zijn dat ipv dat je in een level zit waarin alles kapot is gemaakt van te voren, je dat zelf kapot kan maken. Maar dit gaat niet met de oude engine.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    De een heeft natuurlijk met het andere te maken. Heb je dingen die kapot kunnen in je engine dan maak je ook zo de maps daarna. Maar het is gewoon nodig met de shooters tegenwoordig imo. Vroeger kon dat gewoon niet nu wel.
    Maar ja denk dat het met de volgende engine wel komt op de next gen.
     
  7. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Waarom is het precies nodig? Ik zie de noodzaak met het oog op realisme in een tactische shooter zoalS BF3 wel. Maar waarom zou het nodig zijn in een run&gun game zoals Call of Duty.
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Brengt toch een extra dimensie met zich mee? je gaat toch wat meer rondbewegen als je weet dat je rukbunkertje kapot kan. Hoevaak je wel niet op die standaard plekken gekilled wordt in cod. Heerlijk om die beschutting dan weg te knallen zodat diegene daar niet meer kan zitten :thumbs:
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.490
    Leuk Bevonden:
    5.100
    Het brengt meer variatie in het spel inderdaad.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heeft niks te maken met wat voor shooter het is. Principe is hetzelfde.
    Elkaar neer knallen en het heeft iets extra als je net zoals in het echt gewoon dingen kapot kan maken zoals een muur etc.


    Call of duty - we have a camper behind that wall
    Battlefield 3 - what wall?

    :p
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2012
  11. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot nu toe is Battlefield nog de enige shooter die op grote schaal gebruik maakt van vernietiging, maar zelfs Battlefield 3 heeft een stapje terug gedaan vergeleken met Bad Company 2.

    Denk niet dat we Call of Duty in de komende jaren zien veranderen hierin.
    Ik vraag me af of die gemiddelde CoD speler hierop zit te wachten, laat staan de speler die dit competitief speelt.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    nadeel van vernietiging is dat je de spelers eigenlijk een gereedschap geeft om de map layout te veranderen

    Dat ga je op een grote BF map niet zo merken als er wat muren missen off een huisje minder staat maar in COD wel. Dus destructie kan alleen maar cosmetisch gedaan worden denk ik, anders beinvloed het de gameplay te veel
     
  13. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vannacht is Spike altijd in de US. 1.00 am dacht ik. Tel daar 9 uur bij op dat is morgen om 10 uur in de ochtend hier.
     
  15. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb een bloedhekel aan destructible environments, maakt een map stuk minder competief imo. Kijklijnen die veranderen, positionering waarmee je normaal gesproken voordeel haalt opeens weg, shortcuts die veranderen/weg gaan etc.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat zal het juist meer competitief maken. Ipv van standaard dingen te doen moet je improviseren. En word dat ook meer een onderdeel van skills ipv de automatismen.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    weet ik niet, in BF werkt het omdat de nadruk daar minder ligt op mapkennis en routines maar meer op teamwork en het rock-paper-scissors gebeuren tussen de klasses en voertuigen maar ik denk dat die automatismen zo goed mogelijk uitvoeren wel een groot deel van de skill is in CoD

    positionering en de map beheersen valt dan helemaal weg en op een kleine map word het dan echt alleen een reflexen spelletje en dat zou jammer zijn

    Je zit toch ook niet te wachten op destruction in bijv Halo? Met de map omgaan en timing (hoe snel ben ik waar en weet ik precies waar mijn vijand vandaan kan komen ) is een groot onderdeel van goed zijn in dat soort games
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2012
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja maar daar zit totaal geen variatie in. Dan doe je ieder potje hetzelfde ding.
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.944
    Daar brengt destruction dan toch geen verandering ? De mappen bij CoD zijn gewoon een stuk kleiner en na een tijd worden toch ook ieder potje als eerste de "camper muurtjes" weggeschoten waar door je in feite ook weer steeds dezelfde map speelt.

    Zit er bij CoD iig totaal niet op te wachten
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat is deels waar, ik start in CoD op bijv TDM vaak op dezelfde manier (zelfde loadout, zelfde looplijnen etc) maar de variatie komt er in door de tegenstanders. Die zorgen ervoor dat je moet wisselen tussen routines en als ze echt goed zijn werken je routines helemaal niet en ben jij degene die achter de feiten aanloopt.

    Maar deels klopt het wel , als de tegenstand niet geweldig is zit je al snel op automatische piloot te spelen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina