Oh dat heb ik ook, ik speel het een paar maanden intensief en dan ben ik er weer klaar mee. Ik haal COD alleen voor de MP, ik heb alleen de eerste MW uitgespeeld. Bij de andere heb ik de SP nauwelijks gespeeld.
Maar zoals iemand hierboven al beschreef kan je het vergelijken met het ieder jaar opnieuw kopen van FIFA. In de basis is er niet veel verandering, maar de kleine tweaks maken het voor mij wel waard om er weer € 45,- voor neer te leggen.
Verder moet iedereen spelen en kopen wat hij zelf leuk vind. Om mensen dan voor hersenloos/fanboys uit te maken zegt meer over die personen dan over mensen die een bepaald spel leuk vinden. Ik heb zelf niks met andere shooters, maar ik voel nou nooit de neiging om andere te beledigen om mijn mening duidelijk te maken. Ik vind het ook altijd opvallend dat er met een soort minachting gekeken wordt naar mensen die CoD leuk vinden, alsof je een beter mens wordt omdat je een mainstream game afkraakt. Want ja mainstream/casual gamers zijn natuurlijk niet stoer, en haten is hip.
Laatst bewerkt: 22 okt 2012