[XOne] Call of Duty : Black Ops 2

Discussie in 'Games' gestart door Rampage, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Ik hoop dat ze de point streaks goed gaan balanceren. Dus geen killstreaks in de supportpack etc. Ook geen deathstreaks maar treyarch kennende doen ze dat toch niet.

2. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Zolang er geen gelijkwaardige of betere shooter komt dan COD, blijf ik Call of Duty ieder jaar kopen. En ben ieder jaar tot nu toe tevreden mee...

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    :x

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Jij hebt geen verstand van games. |:-

5. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    8) :lol: 8)

Just my thoughts

Laatst bewerkt: 29 apr 2012
  6. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Hoe kan dat toch? Dat COD2 en COD4 idd de beste games waren en de games daarna minder waren?

Hoe komt call of duty weer op dat niveau?

7. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Zegt genoeg over jou :'-(

Stop met het sponsoren van deze franchise tot ze met iets fatsoenlijks komen.
    Het is een ernstige zaak dat mensen niet willen in zien dat dit wederom een goedkope trash game word.

8. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Nooit meer, CoD is veeeeeeeeeel te mainstream geworden. Online gaming op de consoles hebben goede online fps de das om gedaan.

9. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    CoD komt weer op dat niveau als de sales minder worden en ze eindelijk naar de spelers gaan luisteren...

Koop tegenwoordig CoD alleen maar omdat veel vrienden het kopen en het zo nog gezellig blijft, hoewel MW3 de eerste CoD titel is die ik zo weinig heb gespeeld.

Verwacht meer van hetzelfde(duh) in BO2, pas verandering als de nieuwe consoles uitkomen.

10. Pologhini

Pologhini Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op de eerste plaats komt dit omdat er in die tijd veel minder mensen online aan het gamen waren.

In die tijd van cod2 en cod4 waren er ook nog niet zo veel van die figuren die alleen maar bezig waren met hacken en weet ik wat allemaal, want die hebben de laatste jaren ook de spellen kapot gemaakt.

Cod4 was vernieuwend en daardoor vonden de meesten het zo een goede game.

Ik denk niet dat ze dat oude niveau ooit nog terug zullen halen als ze op deze voet verder blijven gaan. Ze zullen echt met iets compleet nieuws moeten komen.

Maar black ops heeft mij eigenlijk wel vermaakt. Het was niet super goed maar ook niet heel slecht.

11. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    :lol:
    Helemaal mee eens. Ook met de laatste Cod heb ik er weer 8 dagen speeltijd inzitten. Er is voor mij geen enkel andere game die mij zo lang achter die Xbox kan houden. En inderdaad qua arcadeshooter is er geen betere. Nog steeds niet. Maar blijkbaar mag de hardcore gamer niet van mainstream houden en wordt je als tevreden klant van de call of Duty reeks al snel neer gezet als "iemand zonder verstand van games" of een "fanboy". Het feit of dat een spel goed of slecht is wordt per persoon anders beoordeeld en is daarom iets waar geen waarheid in is. Soms wordt nog wel eens vergeten dat er mensen zijn met andere meningen die ook gerespecteerd dienen te worden.

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Battlefield is al een tijdje uit, hoor. :cool:

13. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En hier ben ik het dan weer helemaal mee eens.

14. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Niet te vergelijken. BF en CoD zijn de enige games die ik speel maar je kan ze echt niet met elkaar vergelijken.

Nu ook in kleur en shit

15. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ik ben wel benieuwd naar COD 9 vs Medal of Honor Warfighter, hopelijk schudt Medal of Honor Warfighter Activision wakker en doen ze een keer wat vernieuwends.

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Daar hebben ze bij BioWare een mooie theorie voor: Indoctrination. :+

17. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Ga toch weg met je Battle Fail 3 man. Dat zijn twee verschillende shooter genres die je niet mee kunt vergelijken.

Ik heb het meer over close combat (arcade) shooters. En geen shooters waar je kilometers met een Jeep of tank moet rijden voordat je uberhaupt iemand nog tegenkomt.

18. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ho, stop, hier hebben we een Battlefield expert!
    Hoelang heb je Battlefield gespeeld?
    2 uur beta zeker?
    En dan al je oordeel klaar hebben..

19. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Hoeveel discussie's gaan we nog hebben over battlefield versus Call of Duty...

Laat mensen hun eigen ding spelen, beide games zijn niet slecht dus ook niet afkraakbaar :)

20. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ik heb niks tegen CoD, anders zou ik 2, MW1/2/3 WaW en Black Ops ook niet hebben.
    Maar ik heb de pest aan mensen die dingen afzeiken waar ze zo goed als niks van afweten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina