1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty : Black Ops 2

Discussie in 'Games' gestart door Rampage, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Het is nu eindelijk een keer wat anders. Hoop dat ze aan de MP ook het nodige gaan veranderen.
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Wauw wat een faal imo.. :eek:
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Je ziet die dude die het loopt uit te leggen en je denkt...hey dat zijn geen gekke graphics en dan zie je de echte game graphics.....ouch! Verder doet de trailer me echt helemaal niks en daar laat ik het ook gewoon bij :)
     
  4. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Maar het is ook bekend dat jij alleen naar de graphics kijkt bij een game. Tenminste dat valt me op bij veel van jouw posts. Maar ik ga laag. Ltrr
     
  5. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Een keer wat anders? Het heeft een ander jasje, maar het is nog steeds dezelfde crap. Let maar op.
     
  6. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik ben blij verrast met deze trailer, één van de weinigen zo the horen8)
    Zie niet wat er "faal"is om eerlijk te zijn tenzij je asoluut een hekel hebt aan een wat meer futuristische setting, zie nogsteeds genoeg dingen wat het een CoD game maakt.
     
  7. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Hier lijkt mij nou echt geen flikker aan. Ik houd totaal niet van die futuristische setting.
     
  8. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Elke cod moest ik hebben. De eerst delen omdat ze zo vet waren, de rest omdat het gewoon lekker speelde en als me xboxlive vrienden de game ook hadden. Cod fanaat vanaf deel 1. Maar na deze trailer te zien ben ik helemaal niet enthousiast over het nieuwe COD deel.

    :mad: bummer!
     
  9. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Ik zal wel een van de weinige zijn, maar ik vind het er vet uitzien, vooral het feit dat zombies terugkomen vind ik een groot pluspunt. Lekker boeiend dat het er een beetje uitziet als mw2 maar is dit spel al helemaal klaar dan? Battlefield 2&3 lijken ook op elkaar, en hoor je daar iemand over klagen? Wacht gewoon tot het spel uit is en ga dan pas zitten zeiken over dat het niet naar jou smaak is...
     
  10. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Call of Duty goes Terminator..... :lol: Straks heet de vijand nog echt Skynet ook. :D

    Ik wordt hier niet warm of koud van. Hoor in de trailer al termen als robots en computers. Battlefield 2142 was ook crap, dit wordt net zoiets.
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.690
    Leuk Bevonden:
    17.897
  12. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Je kan gewoon geen enorme verbetering meer verwachten bij deze gen consoles qua graphics dan, ik vraag me alleen af hoe ze dat doen met de nextgen. :+

    Ik zeg het niet vaak over Call of Duty, maar dat het nu echt in de toekomst afspeelt bevalt me op zich wel.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Zeker vage shit, ik heb hem zonder geluid gekeken maar het lijkt nu toch echt wel een beetje COD: Future warfare te worden


    :eek: nietus!

    Tenzij je de setting echt helemaal 3 keer dubbel kut vond misschien :+ Maar ik heb me er prima mee vermaakt
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2012
  14. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Maakt het nou eigenlijk uit dat het een futuristische setting heeft?
    In plaats van een boompje staat er nu een lantaarnpaal bij wijze van. Als de game modes, wapens, levels, perks en killstreaks interessant en gebalanceerd zijn kan het een goede CoD worden, hetzelfde waar ELKE CoD titel mee te maken heeft, ongeacht de setting

    Setting heeft echt geen invloed op de game behalve de visuele stijl, nog steeds dezelfde (verouderde en achterhaalde) engine word gebruikt.

    Denk nu ook dat ze meer vrijheid hebben in het daadwerkelijk ontwerpen van de game, niet alles is meer volledig gebaseerd op het het heden of verleden.
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2012
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Gedurfd van Treyarch :eek:

    Had dit eerlijk gezegd echt niet verwacht. Had wel wat futuristische elementen verwacht maar zo extreem ook weer niet. Toch ben ik heel erg benieuwd. De COD's van Treyarch zijn me nooit tegen gevallen.


    ... niet echt hoor :+

    Toch ga ik deze COD, als de promotie goed is en de Multiplayer gameplay mensen bevalt ( E3? ) ... wel een kans geven. Schrijf het niet per definitie af. Echter ben ik na het hele Modern Warfare 3 gebeuren wel stukken voorzichtiger geworden met het aanschaffen van een COD.
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2012
  16. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Grappig dat men nu al roept dat dit een faal/fail wordt, terwijl het spel niet eens uit is en wij tot nu toe vrij weinig weten over de MP. Daar draait het uiteindelijk allemaal om.

    Het is nog veels te vroeg om nu al een conclusie te trekken.
     
  17. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    whooot... verheug me nu al op de multiplayer.. nu nog kleinere mappen.. lekker schouder aan schouder door de mappen heen.. en ohja elke maand weer een mappack dus hou de knip maar in de buurt. jaja het word weer feest! Henk the noob hoopt de mappen optijd te kunnen verkennen op hoekjes waar die in kan zitten met de dikste shotgun die in die game zit.. en zijn puber maatjes zijn er weer allemaal bij.. sterker nog die liggen nu al met matras en al voor de gamestore! LOL

    Ehm sorry hoor.. maar deeltje hoeveel is dit? En hoeveel anders gaat dit worden dan die tig andere delen ? Ach wat maakt het uit.. het levert die gasten weer bakken geld op ;-)
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2012
  18. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Op zich waar. Beter een underhypte game (COD 5) dan een overhypte game (MW3.). De kans op teleurstelling is dan een stuk minder.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik hoop dat niet beperkt blijft tot een iets andere visuele stijl. Hoop dat het framework voor de MP ook aangepakt word.

    Ik ben wel klaar met prestigen, hoop dat ze iets beters verzinnen. Iets a la MAG ofzo, met factions en een persistent element waardoor je niet alleen maar punten aan het sprokkelen bent voor je rang maar ook voor je factie aan het vechten bent.

    Maar dat is denk ik wat teveel om te verwachten.
     
  20. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Haha jij koopt de game toch wel :9

    Ik zie het al helemaal voor me. The ultimate commando pro. Druk op je knive knop, je boosters gaan aan en je het staat in 1 x voor je enemy 8)

    Dat paardrijden vind ik opzich nog wel vet gedaan. In het echt is dat ook dat niet iedereen mee gaat met de technologie.
    Krijg je beetje dat Cowboys Vs Aliens gebeuren ;)

    Maar na dit gezien te hebben ben ik toch wel heel benieuwd wat het allemaal nog meer gaat brengen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina