Ik ook wel , het is in ieder geval niet gewoon Black Ops met andere mappen en dat is op zich al heel mooi
Al moet er nog wel meer gebeuren om mij weer helemaal naar de COD kant te krijgen. Als de BF3 DLC goed is en MoH er bij in de buurt komt zie ik mezelf og wel een hele tijd bij de concurrent blijven.
Voornaamste reden is denk ik omdat ik in BF3 nog steeds beter kan worden en qua COD ben ik wel een beetje uitgeleerd. Tuurlijk zijn er in COD ook gametypes die je meer met je hoofd speelt dan met je reflexen maar alleen al door het ontbreken van voertuigen hoef je met minder rekening te houden en word het voor mij persoonlijk allemaal wat voorspelbaar qua gameplay.
Je weet vaak ook al na een paar minuten of je gaat winnen of niet.
Hopen dat Treyarch nog wat verassingen in petto heeft (al koop ik hem toch wel , maar dan deze keer niet de Hardenend edition want dat jaar Elite is voor mij echt weg gegooid geld geweest )
edit://
hier staat wat interessante (en voor mij nieuwe info)
http://kotaku.com/5906808/48-things-that-you-should-know-about-call-of-duty-black-ops-ii
o.a
Multiplayer director David Vonderhart relayed that the new approach they are taking is "One size does not fit all." That means, he said, that there is no one way to play a Call of Duty game. So, they're pulling back features like create-a-class, killstreaks, and other features and reexamining them, challenging their assumptions of "what cows are sacred."
Laatst bewerkt: 2 mei 2012