Met zombies is het wel klote dat mensen ineens leaven. Net ook weer gaat het redelijk goed ben je in wave 14 stoppen er 2 gasten.
LOL. De betá speelde zo lekker ... mensen gingen dood! Nu hebben ze die tick-rate van de servers aangepast ... en ja hoor, het om de hoek kapot vallen en shoot-first-die-first is weer begonnen.
Kan je hier lezen https://www.resetera.com/threads/bo...0hz-from-20hz-max-up-treyarch-responds.76003/
In deze thread staat letterlijk alles hierover. Niet enkel de Tick-Rate. Thanks hier hebben we wat aan. Treyarch geeft dus aan komende 2 weken met updates te komen. Goede zaak
Absoluut een goede zaak ... maar heb de praatjes vaker gezien en toen gebeurde er ook geen reet mee. Multiplayer moet leuk blijven. Met andere woorden; ik moet niet kapot geschoten KUNNEN worden als iemand met zijn rug naar me toestaat en (door lag en tick-rate) alle tijd heeft om om te draaien en mij om te leggen.
ik speel alsnog redelijk op niveau, maar het lijkt steeds erger te worden. Vooral met Hardcore frustrerend want je hebt geen killcam, maar weet zeker dat ze niet in mijn beeld waren.
lol 20hz kan in deze tijd echt niet meer. Blij dat ik BO4 heb laten liggen en niet als tussendoortje heb gehaald tot BF5 er is
Ik wilde hier toevallig net vragen wat zojuist door jullie besproken wordt. Een aantal jaar van Cod afgebleven (releases 2016-2017 geskipped) omdat ik bij eerdere delen helemaal knetter werd van situaties dat ik iemand zag begin met schieten en m al denk te tellen en toch ben ik regelmatig de sjaak. vervolgens zie je de killcam en blijkt de situatie heel anders te zijn en beginnen zij eerder met schieten en lijk ik gefopt te worden op een of andere manier. Ik wilde vragen is dit nog steeds zo want leek aan connectie te liggen? ja begrijp ik nu dus wacht ik even hoe die updates uit pakken. Zoals eerder aangegeven ook bij oudere Cods last van en ook maanden na release nog.