1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Call of Duty: Black Ops 4

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 8 mrt 2018.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Qua verkopen misschien, anders is je statement echt kul.

    BF 1 eindelijk eens een Battlefield game die het zelfs qua SP leuk deed. Die mini verhalen waren juist tof en past goed bij de main BF serie.

    Hoop zelf met BF V een beetje op Vietnam, dat hebben we al sinds Bad Company 2 niet meer fatsoenlijk in games gezien. Die DLC was echt goud en daar zie ik graag een full game van.

    P.s. Zolang ze Pain it Black van The Rolling Stones erin verwerken en All along the Watchtower van Jimi Hendrix _O_
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Kwa verkopen ja... dus ook kwa spelers.
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Ik heb zelf 350+ uur in BF1 zitten maar snap wel heel goed dat er veel mensen snel zijn afgehaakt. BF moet nu echt eens met een goed progression systeem komen, dat doe CoD toch echt heel veel beter

    @Tiberius SP in BF games zijn juist altijd kut, BF1 was daarin geen uitzondering helaas. Zou het totaal niet erg vinden als er sit sit geen SP in zou zitten en ze die tijd bijvoorbeeld aan een Battle Royale mode besteden
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Als ze dat net zo goed uitvoeren zoals de game BF 1943 was, dan heb ik daar totaal geen problemen mee. Het enige wat ik nog graag zie is dat er geen micro shit in komt, of lootboxes.

    Ik heb alleen al tijden geen hoop meer voor de COD serie. WW II nog wel geprobeerd, maar die game gaat mij nog te snel. Ik vind het allemaal maar op een ADHD niveau zitten en dat trek ik gewoon niet zo meer.

    Remaster van COD 2 zie ik dan nog wel zitten, zonder kotsmisselijke vraagprijs zoals met de remaster van MW I aub.
     
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Bad company was anders wel erg tof!
     
    Tim en Yellow 13 vinden dit leuk.
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Uiteraard gaat het Micro dlc een lootboxes in zitten maar als ze het goed doen (dus alleen cosmetisch en geen pay2win) dan heb ik daar geen probleem mee.Ik verwacht geen Battlefront 2 taferelen meer

    @SHiZ NL klopt idd. Bad Company SP's waren prima, die van de core BF games helaas niet
     
    SHiZ NL vindt dit leuk.
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ben ook wel hyped. Black Ops 3 was de laatste goede CoD en dus goed om te horen dat het gameplay wise veel op 3 lijkt met de nodige veranderingen. 5v5 met hetzelfde systeem als overwatch en Rainbow six Siege. Wapens zijn anders aangepakt met veel customization en het pick 10 systeem is ook weer terug. Ben echt benieuwd naar de beta, maar zal deze waarschijnlijk weer op release halen. En de toevoeging van een BR mode is fucking tof, maar jammer dat ze daar niks van hebben laten zien. Denk dat die mode wat later komt dan release.

    Single Player kan me gestolen worden. Niemand speelt die shit meer
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  8. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Euhm bf single player is altijd kut (bad compagnie niet meegeteld), cod doet sp gewoon beter. De sp van bf1 voelde afgeraffeld en was erg kort. Liever gewoon een hele story dan de dlc lijkende sp van bf1.

    Voor de rest speel ik enkel cod voor zombies tho.
     
  9. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Als de gameplay van de Battle Royal modus goed is, dan ga ik voor het eerst sinds BO2 twijfelen om het te halen.
     
    Rampage vindt dit leuk.
  10. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Ik ga hem sowieso niet halen. Wat zag die trailer er kut uit zeg.
    En Battle Royale :lol::'-(.

    [​IMG]
     
  11. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Niks mis met een BR mode in Cod.
    Beter goed gejat dan slecht bedacht.
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Is inderdaad niets mis mee, maar voor mij wel een reden om de game niet voor de volle pond te kopen.

    Ik ben een SP mannetje voornamelijk, dat is ook een reden waarom ik nooit aan een game als Fornite en PUBG zal beginnen.

    De enige echt dikke MP game die ik nog altijd speel, is World of Warcraft en daar vermaak ik me na bijna 10 jaar nog steeds mee.

    Weet niet hoe het in Fortnite en PUBG gaat, maar als ik bijvoorbeeld niet kan respawnen na gedood te zijn heb ik het al snel bekeken.

    COD zal dat wel mogelijk maken denk ik, daar draait het veel meer om het maken van veel kills.

    Wat ik trouwens nog wel zie zitten met de aankomende COD game, is een BR map van Nuketown zoals die in Black Ops II zat. :D
     
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Fortnight heeft gewoon een singleplayer mode.
     
  15. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Dan is het geen battle royal meer :+
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  16. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Gaat bij mij om gameplay. Als die goed is maakt mij het niet uit hoe het eruit ziet. Daarom speel ik vaker fortnite dan pubg want die zit degelijker in elkaar en is minder frustrerend hierdoor. BTW als je doodgaat kun je in beide games meteen een nieuw potje starten dus zou niet weten waarom je daarom de game links zou laten liggen. Plus fortnite heeft een single player die je ook multiplayer kunt spelen.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    #FORTNIGHT
     
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Treyarch just announced on the currently ongoing livestream over at that they are remastering Black Ops 1 fan favorite maps Jungle, Slums, Summit and Firing Range for Black Ops 4, all available on launch. Nuketown is also returning and based more on Black Ops 1's Cold War setting. It wont be available at launch but will be available to all players for free at a later date
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    EEN GRATIS MAP? WTF, STOP DE FUCKING PERSEN!!! :lol:
     
  20. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Lekker, BO1 heeft zeker memories voor mij
     
    Lijpe Mocro vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina