Campaign is installed en al. Net het begin level in Amsterdam proberen te doen,1x een freeze en 1x een infinite loading screen met als gevolg weer een freeze op m’n Series X. Ik ga hem eens verwijderen en opnieuw downloaden, als dat niet helpt bel ik MS en vraag om een refund. Game is zo niet te spelen.
Was er niet iets met 2 versies op de disc heb je niet de one versie geïnstalleerd staan. Ik speel hen op de one x en daar is die ook 83 gig op namelijk. EDIT: X/S logo staat op de tile erbij. I almost accidentally installed Xbox One version on XSX. The icon was identical for pre-load, but the file name was different.
Gelukt! Blijkbaar de complete game verwijderen en opnieuw installeren was dus de truc. Hij is nu 130GB en geeft ook aan dat het de Series X | S versie is. Hoe ze erbij ooit kwamen dat Cod 190GB zou zijn is me een raadsel?
Splitscreen werkt niet.... terwijl ik deze hele fakking game daarvoor koop. Zodat ik de multiplayer splitscreen met mijn vriendin kan spelen.
Volgens mij hier nog niet voorbijgekomen, kon het met de zoekfunctie in elk geval niet vinden: blijkbaar kunnen Xbox One-bezitters die de game gekocht hebben het spel aan twee andere Xbox One-bezitters giften voor een tientje! Check deze link: https://forums.redflagdea...next-gen-upgrade-2418720/ Mocht iemand nog een gift over hebben (tegen betaling uiteraard) dan houd ik me van harte aanbevolen, maar sowieso interessant lijkt me
Tja, daar moet je van houden... Die adaptive triggers lijken mij zo irritant gamen. Ik zet normaal die vibratie al uit of zo laag mogelijk. Misschien leuk voor de tieners, maar persoonlijk voegt dit voor mij weinig toe...
Volledig mee eens. Heb gisteren voor het eerst CW opgestart, gelijk de Multiplayer in. Maar het voelt nog absoluut niet als 'mijn game'. MW was de eerste Moderne COD voor mij sinds de oorspronkelijke Modern Warfare, dus de TTK, de snelheid etc was wennen. Maar uiteindelijk vond ik het leuk spelen! CW voelt echt heel anders. Trager op een aantal vlakken (Granaten bijvoorbeeld), het lopen voelt minder dynamisch, het gebrek aan deuren openen vind ik nu al een gemis. Ik heb nog niet alle mappen gespeeld, maar het voelt gewoon minder fijn. Misschien denk ik er over 2 weken wel heel anders over, maar vooralsnog vind ik MW een betere COD
Ik vind het juist fijn dat het anders aan voelt, echt zijn eigen ding. Dat zorgt er ook voor dat ik juist beide games wil blijven spelen. Als het precies dezelfde feel was dan had ik MW gewoon laten vallen direct.
Switchen tussen 2 vergelijkbare games heb ik eigenlijk nog nooit gedaan. Misschien maar eens proberen, of gewoon MW blijven spelen
Singleplayer van Cold War uitgespeeld. Één van de leukere Singleplayers in de laatste jaren! De Multiplayer is nog niet mijn dingetje..