1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Call of Duty Black Ops: Cold War

Discussie in 'Games' gestart door AgentSmith, 19 aug 2020.

  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Daarom pik ik hem wel over half jaar 2e hands op .
     
  2. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik heb Modern Warfare maar weer opgepakt voor de MP.
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    Grafisch pareltje op de next-gen consoles. Very nice. En extreem snel, ook in MP.
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2020
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  5. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Vraagje. Ben redelijk nieuw op pc gebied, maar nu is Cold War dus gratis te spelen tot 24 december.
    Op de playstation zie ik de download staan, maar hoe kan ik hem downloaden voor de PC?
    Krijg enkel de optie om te kopen in beeld en kan in Battle.net nergens een gratis versie downloaden oid. Dank
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2020
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Battle.net? Probeer eens op de koop knop te drukken en kijken wat er gebeurt. Op Xbox Live is het namelijk zo dat je bij tijdelijke gratis games dan direct de hele game kan downloaden. Daarvoor moet je wel op de koop knop drukken eerst denk ik. :)
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  7. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Free to play is alleen voor PS4 en PS5.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  8. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
  9. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Volgens mij is het voor alle platformen, alleen gaat het pas vanaf 10 AM PT in. Oftewel, 19:00 voor ons. Daarom is de download nog niet beschikbaar.
     
  10. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Hmm kon ik helaas niet vinden. Heb hem in de wetenschap dat het niet voor PC was maar gekocht ondertussen, ook prima
     
  11. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Wil net zeggen, volgens mij is het een goede editie om te kopen met een goede sp, aardige mp en zombies mode.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  12. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Kan het niet vinden op de Xbox ? Weet iemand weer de gratis verdienste vinden is..
     
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Komt vandaag uit.
     
  14. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    zombies.. best geinig :)

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
     
  15. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    eigenlijk is zombies bijna leuker als cold war.. ik wacht wel op de volgende price drop maar zal de komende dagen dit wel ff gratis spelen.. [NL mode on]

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
     
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280


    Er zijn beelden uitgegeven van de aankomende nieuwe Zombies-map voor Call of Duty: Black Ops Cold War die donderdag lanceert.
    De map heet Firebase Z en gaat aanstaande donderdag samen met de seizoensupdate live. De nieuwe map komt gratis beschikbaar voor alle spelers.

    Firebase Z speelt zich af in Vietnam en de verhalende elementen spelen zich af na de gebeurtenissen van Die Maschine, de vorige Zombies-map uit de game. Grigori Weaver levert ondersteuning zodat spelers Samantha Maxis kunnen redden.

    De eerste beelden tonen gameplay van de map. Zo lijkt er een flinke eindbaas aanwezig te zijn. Ook is er de mogelijkheid om te teleporteren, waardoor men in een andere dimensie terecht lijkt te komen - vergelijkbaar met de portalen in Die Maschine.

    Op 4 februari staat ook de seizoensupdate gepland. Spelers kunnen nieuwe multiplayercontent verwachten, waaronder de multiplayermap Express. Ook komen er meer maps naar Prop Hunt, en wordt de Endurance-modus voor veertig spelers toegevoegd.
     
  17. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    ik heb net deze game gekocht in de aanbieding. De cross gen version omdat ok een series X heb. Mijn samsung tv is wel hdmi 2.0/4k/hdr en VRR.

    Bij de 1e instellen zet hij raytracing aan, maar ik vind de mp game erg traag, laggy.. iets wat ik niet in warzone of MW ervaar

    Nu wil ik natuurlijk niet voor niks de XS versie voor betere gfx maar ook performance...

    Wat is jullie ervaring raytracing aan of uit bij mp? Of zijn er andere settings die ik moet/kan veranderen.. ?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
     
  18. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Cold War is simpelweg traag en laggy. Draait op een 100 jaar oudere engine in vergelijking met Warzone / Modern Warfare.
     
  19. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Had me ook slecht verdiept in de verschillen tussen Modern Warfare/Warzone en Cold War. Had ik beter wel kunnen doen.
    Multiplayer Modern Warfare is wel top, Cold War vind ik echt helemaal niks.

    Benieuwd wie hem dit jaar gaat uitbrengen,
     
  20. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    ja .. ik heb de beta en de freeplay weekends gedaan en vond t wel anders maar goed


    gekocht is gekocht... ik wissel m wel af met mw tijdens de XP events voor BP

    straks eens spelen zonder raytracing...

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
     

Deel Deze Pagina