1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Black Ops [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 23 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Chopper Gunner 9 killstreak
    Honden 11 killstreak

:lol:

2. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Gister lang wakker gebleven, maar toch maar gaan slapen en heb niks gemist. Het idee wat ik al kreeg na de eerste MP Trailer blijft, ongebalanceerd, veel te snel en te veel gespitst op snelle actie en explosies en ongecontroleerd rushen en sprayen. Ik had gehoopt dat de titel Black Ops zou duiden op een speelstijl die wat meer tactiek en nadenken zou vereisen, een soort kruising tussen MW2 en BC2.

Iedereen kan zeuren wat ie wil, maar ik vond MW2 echt een geweldig leuke game, maar je wilt nu wat anders, niet een MW2.1, en eerlijk gezegd vind ik dit geen verbetering, op het gebied van gameplay of graphics, dus dit is eigenlijk een MW 1.5.

3. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Zelfs als het een mw2 kloon word en het nagenoeg net zo ongebalanceerd word koop ik het alsnog. Ik heb mw2 kapot gespeeld en ben toe aan iets nieuws, al is de vernieuwing niet zo groot als velen dachten ben ik alsnog tevreden met het zien van deze filmpjes.

@Ferron
    Tja honden zijn nou eenmaal gevaarlijker dan een gast achter een turret die je vanuit de lucht neer maait...:+

Laatst bewerkt: 2 sep 2010
  4. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ik koop het ook wel, maar ben bang dat het snel gaat vervelen nu het echt een verslechterde editie van MW2 is.

Wat me trouwens opvalt in die Create a Class trailer op de vorige pagina, is dat de killstreaks niet tot 25 lopen, maar maar tot 11 en dat je dus veel meer rewards hebt in een korte range van 3 tot 11 kills, dus de bommen zullen je nog meer om de oren vliegen :mad:

5. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    vind het wel tegenvallen, graphics is ook weer een stap terug en teveel explosie`s en gekkigheid
    vind die poppetjes ook maar houterig lopen en cartoonie..

ga m alsnog wel halen hoor, maar eerste indruk is hij minder als mw2

word tijd voor een nieuwe rainbow six*)

6. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Hopelijk tellen de killstreaks niet door.

7. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Inderdaad. Treyarch zal nooit IW overtreffen. Dit heb ik zo vaak aangegeven op het forum. Mensen hadden nog hoop, :lol:

Zelfs COD4 ziet er grafisch beter uit dan Black Ops.

We moeten het maar doen met dit goedkoop in elkaar gezet spel, volgend jaar hopelijk een nieuw spel van de vertrouwde makers van Infinity Ward onder een ander naam. ;)

Call of Duty: Black Ops Wager Match Montage

Call of Duty: Black Ops Team Deathmatch Montage

8. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329

Word jij nooit moe van jezelf? Je roept al maanden dat het er niet uitziet en noem zo maar op. Dit ziet er anders uit als MW2, niet zo schoon. Jij riep ook dat World at War super lelijk was terwijl het er MOOIER en SFEERVOLLER uitzag als COD4 ... please, hou op met je onzin en bekijk de 1080p versies van gereleasede footage? IW is kapot gegaan door hun "fantastische" MW2.

9. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    He Rampage heb ik op je kleine pikkie getrapt knul? Ik weet dat je hoge verwachtingen had van Treyarch. Nu je teleurgesteld bent, reageer je het op mij af. Ik mag hier mijn mening verkondigen. Even een aai over je bol geven, I know you are so PISSED off! :):

10. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Cod 4 mooier?

Heb je je bril wel op gezet of heb je lenzen? :+ :lol:

11. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nee hoor, ben alles behalve op me pik getrapt. Jij bent al vanaf het begin af aan een Treyarch hater maar toch koop je alle spelen. Je mag hier zeker je mening verkondingen, maar na 5127907125x hetzelfde word het toch wel een beetje afgezaagd. Mooier dan COD4? Denk dat je toch maar even naar de opticien moet stappen ... Normaal reageren is voor jou schijnbaar erg moeilijk.

12. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Hij heeft zijn IW bril opgezet :+

13. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Wat zit iedereen toch altijd te zeiken op MW2, die game had teveel glitches en dat soort dingen, maar geen game is perfect en dit was toch wel een van de populairste en beste MP games voor de Xbox (360) en is erg lang vermakelijk geweest.

14. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Wat dacht je van de nieuwe G.R.A.W.? Daar zit ik nu op te wachten. Niet op deze arcadeshooter die niets met de werkelijkheid te maken heeft. Kun je in CoD BO nu wel cover nemen en vanuit je cover schieten of niet? In alle oude COD games was dit niet mogelijk, vind ik dus echt te gaar voor woorden.

15. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    hehehe :b:

16. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Je mag je mening verkondigen, maar jij verteld het alsof het een feit is.
    Je zegt: IW is beter dan Treyarch
    Is dat zo? In welke opzichte?

Teleurgesteld ben ik niet, vind de levels er nice uitzien, graphics vind ik als ik de game speel altijd veel beter dan op trailers, dus daar ligt het niet aan.

@Lokum

Bedoelde meer dat CG en honden er in zitten. :'-(

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Het is meer dat IW betere/leukere games maakt vind ik. Wie beter is....tja wie zal het zeggen.

18. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    De verkoopcijfers uit het verleden zeggen dat IW een betere developer was dan Treyarch. Dat is toch wel een feit. Maar goed, behaalde resultaten uit het verleden ....enfin, you know the drill....

19. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Als verkoopcijfers zo heel veel zouden zeggen, dan is MW2 een beter spel dan CoD5 en 4 8)
    Jullie moeten je trouwens niet zo heel veel van mij aantrekken, heb een hele andere mening als (bijna) alle andere hier. :+
    Want ik vind CoD5 nog steeds > CoD4 :cool:

20. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik ben het met je eens hoor :+ Ik ben ook zo'n gekkerd :D

Maar goed, het gaat natuurlijk om behaalde resultaten. Die zijn in het voordeel van IW, evenals de meeste reviews van de bladen en sites. Fifa 2010 is ook beter dan PES 2010, hoewel ik zelf PES 2010 prefereer.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina