1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Black Ops [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 23 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
  2. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Hhahaha ja idd :p

3. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Het scheelt wel dat je nu geen SP meer hoeft te selecteren als Perk. In MW2 moest je toch een beetje kiezen tussen een krachtige sniper, of meer stealth. Ik heb de perkverdeling van BO niet in mn hoofd, maar bij MW2 zou dat betekenen dat je dus geen SP hoeft te kiezen, maar Cold Blooded kan gebruiken, wat je als Sniperspeler in totaal wel sterker maakt/meer gemak geeft, omdat SP dus in feite al in het wapen zit.

Ik snapte wel wat je bedoelde hoor, met die vergelijking, maar ik had het niet over de vergelijking MW2 <> BO, maar in 1 van beide spellen zelf, waar je in MW2 spelers met en zonder SP had, en in BO is dat bij iedereen hetzelfde ;)

4. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Tellen Killstreak reward kills sowieso niet meer mee voor je Killstreak in BO?

5. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Nope :thumbs:

6. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ok, maar de killstreaks zijn dan ook een stuk korter, dus dat zal elkaar dan wel weer compenseren.

7. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dit spel gaat nog best tof worden, die RC car valt dan nog best mee.

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat ik me nu wel afvraag, wat is in godsnaam een blackbird als je als ghost niet gespot kan worden door spy plane en een blackbird??

een supergrote recon plane ofzo :lol:?

9. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  10. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Zo wel een grap zijn als het geen vliegtuig is maar het vogeltje "de merel". Die is te klein om gespot te worden door de radar.

11. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    De Blackbird is wel te spotten, maar je bent niet te spotten door de Blackbird ;)

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Is de blackbird de nieuwe stealth bomber? Dus enorm zware airstrike?

13. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Denk t wel ja, het is in reallife iig ook een stealth vliegtuig.

14. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Bots, geen stack-killstreaks, veel wapens, veel spullen voor OP je wapens, veel equipment ... mooie mappen.

Serieus, ik heb nu 3 mappen gezien en in tegenstelling tot MW2 ( die Afghan, Terminal en nog één liet zien ) vind ik deze mappen al meer "sfeer" uitademen dan elke andere MW2 map.

Maar ik, en vele andere, balen ontzettend HARD dat er geen BETA komt. Zo jammer, had de game graag al iets eerder willen spelen. Maargoed, bij BOL.COM besteld, 9 November vrij houden en HOPELIJK komt hij op die dag ook op de mat vallen. Zoniet, then I'm fucked.

15. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Die beta had ik liever gehad niet zozeer dat ik het eerder kon spelen, maar om goede feedback te leveren aan treyarch zodat je geen shit krijgt zoals de UMP, commando etc.

16. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ik vind de maps juist niet niet super eruitzien, beetje saai en standaard, maar je moet ze allemaal zien en ook zelf spelen voordat je daar goed over kan oordelen.

Maar voor de rest ben ik niet alleen negatief over de game, ik geef hem sowieso wel het voordeel van de twijfel. Ik denk dat ik m niet pre-order maar op 9 november in de winkel haal, dan heb ik hem in ieder geval op de dag zelf ;)

17. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Worden je Killstreaks gespaard of niet ?

18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Voor de volgende ronde? Nog niet bekend.
    Met Scavenger krijg je trouwens geen nieuwe granaten, noobtubes meer, dus alleen kogels. :D

&dit lees ik net:

Laatst bewerkt: 3 sep 2010
  19. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Heeft iemand een lijst met alle wapens die op het spel komen?

Ik vind de mappen niet zo, beetje standaard, maar dat zal wel veranderen als ik dit aan het spelen ben.

Ik had graag een beta gewild, zodat je even alvast kon kijken wat je precies als eerste wilt kopen met je Cod Points die je krijgt.

20. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.insidegamer.nl/xbox360/c...632/De-wapens-van-Call-of-Duty-Black-Ops.html

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina