1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Black Ops [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 23 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Die Carcano ziet er cool uit :) lekker ouderwetse rifle

2. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Die MAC-10 is een gek wapen zeg, vindt trouwens alle Sub Machine Guns beetje tegenvallen eigenlijk, zijn meer allemaal soort UZI's als ik het goed zie.

Hoop niet dat veel mensen met die M134 Minigun gaan schieten, dat wordt dan non-stop prayen!

EN YES, DE DRAGUNOV IS WEER TERUG! Was een grote fan van deze sniper, maar tot mijn verbazing zat deze niet in de MP van MW2. Als ik het goed heb kwam de Dragunov alleen bij Special Ops voor.

Onderaan het lijstje zie je een crossbow, is dit die crossbow waarbij je op iemand schiet en na 3 seconden een soort granaat afgaat?

Vindt het over het algemeen leuke wapens, maar wel beetje aan de weinige kant.

3. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Yes, lees net van de vorige pagina dit

en

2 zéér grote pluspunten

4. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sommige mensen kunnen niet lezen, het is geen definitieve lijst. Als je het create a class filmpje ziet, kan je al meer wapens zien dan er in het lijstje staan.

Daarnaast is de minigun geen gun die je kan kiezen, maar komt hij uit een care package.

5. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Sorry, maar ik vind dit geen pluspunt. Shotguns hebben namelijk niet zo veel ammo en als dat op is moet je dus met een handgun ofzo schieten, erg jammer dus.

Gelukkig is het niet de defenitieve, als ik nog een keer die lijst doorkijk zijn het echt te weinig wapens!

Die minigun staat wel bij Light Machine Guns, maar hopelijk heb je gelijk, ben die sprayers echt zat!

6. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Niet zoveel ammo? Wat doe jij met een shotgun? Gebruikte je toevallig de AA12 en ging je daar toevallig mee sprayen? 8)

7. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, wat een onzin. Je kan echt makkelijk 10 kills krijgen in MW2 met een Spas-12 zonder Scavenger.

In MW2 gingen mensen ook altijd rondlopen met hun Spas/AA terwijl ze een sniper hadden gekozen...

8. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt dit gebeurde vaak, maar je hebt als de Spas op is geen andere keus dan een handgun te gebruiken en dit is gewoon jammer naar mijn mening. Als je Scavenger gebruikt dan is het idd heel makkelijk, maar aangezien ik nooit Scavenger gebruik, vind ik het dus jammer dan Shotguns Primary zijn.
    Ieder zijn eigen mening.

Nee tuurlijk niet, maar ik had toch best vaak dat mijn Spas na een tijde leeg was en dan vond ik het wel makkelijk om mijn Rifle of Sub te gebruiken. Handguns vind ik namelijk niet lekker.

Laatst bewerkt: 3 sep 2010
  9. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Een secondary is ook bedoeld om te gebruiken als je Primary weapon leeg is of als je in een gebouw zit (in geval van een shotgun) en niet om constant mee rond te rennen...

SPAS had overigens ook al ontzettend veel kogels (en je kon er volgens mij ook nog extended mags op zetten?)

Laatst bewerkt: 3 sep 2010
  10. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    QFT.

Oh, en op de Spas kan je EM zetten ja

11. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Jup maar uiteraard krijg je dan niet meer kogels.

@christiaan:

Een USP45 heeft een patroonhouder met een capaciteit van 12 patronen + 24 reserve kogels. Een spas 8 kogels + 24. Zeg dat je gemiddeld met een USP45 3 keer schiet. Dan kan je dus al meer kills maken met de SPAS, aangezien je daar gemiddeld 2 keer mee schiet (lijkt mij dan).

12. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Spas is ook vaak OHK, dus dan kan je in theorie zelfs 32 kills maken:+

13. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Precies en als je iemand neer knalt wissel je toch gewoon je pistol voor zijn primary
    zeikerts :p

14. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Niet als je Hardcore speelt..

15. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    in hardcore ken je ook gewoon iemand anders zijn wapen oppakken :eek:
    ennuh shottys in hardcore zijn ook niet zo handig vind ik :p

16. scumbag15

scumbag15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand trouwens wat voor een leaderboard er gebruikt gaat worden in black ops? Het leaderboard model van cod 5 of mw2. Vind zelf die van cod 5 tof omdat je je stats per game mode kunt bekijken.

17. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Het is Treyarch, dus zal wel zoals WaW worden denk ik. Hoop trouwens dat je je stats kan checken op internet

18. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Wie gaat er nu nou met een primary shotgun lopen. In cod4 liep er ook niemand mee.
    Ze moesten hem gewoon sec houden en de power/range flink terug schroeven. Nu hebben ze én de power terug geschroefd en primary.

19. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Shotgun primary was juist tof om mee te lopen in cod4 en WaW! Zat weer wat meer uitdaging in!
    Trenchgun was mijn favo wapen in WaW :+

Blackbird is trouwens een betere UAV, hij laat bijvoorbeeld ook nog zien welke richting je enemy op loopt!
    Klinkt wel tof.. Vraag me alleen af of het de aantal kills wel waard is..

20. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik liep ook altijd primary met shotgun, was echt leuk als je het een beetje doorhad

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina