1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Black Ops [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 23 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    So now CoD: Black Ops IS getting zombies?



    ometimes, a rumour is extinguished and reignited so many times, it's hard to know what to think.

    Your decision-making faculties become shagged out; pushed to the exhausting point of wondering why they bothered in the first place.

    So it's always helpful when a website uses capital letters to set the record straight once and for all.


    The gestation of 2010's most brain-pelting, PR-dizzying headache has been a particularly painful one.

    Call Of Duty: Black Ops maybe has a zombie mode, we're told. Then it almost certainly has a zombie mode, we're told. Then the horse's mouth gets involved. And it doesn't have a zombie mode, we're told.

    We're sick to (un)death of being told.

    Luckily, GamesRadar's team has swaggered into town with a powerful weapon labelled 'certainty'. How can we be sure they're sure? Because they used big letters, guv.

    They cry: 'Activision, we KNOW they're in there. So why are you holding back?'

    GR's tempestuous taunting of the world's biggest independent publisher seems based on fairly solid ground. Which has annoyed our think-boxes.

    Luckily, we've been cheered slightly by a heart-racing new word being added to the 'zombie rumour' lexicon. 'Commies'. Oh yeah.

    GR writes: 'Our crew shared a car from the airport with a Call of Duty Community VIP (one of those lucky swine who get invited along to industry events as a result of putting a lot of effort into the fan community). This VIP was apparently invited to Treyarch HQ in May for a look at Black Ops' campaign. And while there, he saw a Black Ops menu screen. That menu screen had the words 'Commie' and 'zombies' on it. In that order.'

    Whether this comes on disc, will be DLC or (sob) won't see the light of day is uncertain. But what seems true is that it exists.

    Ah, drat. Now we care about bloody zombies in Black Ops again.

    Curse our easily distracted... wait, what's that?

    [ Source: GamesRadar ]
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Fuck, Shotguns dus als Primary? :emo:


    Da's echt verrot. Weer die grote mappen afhalen en het afleggen tegen iemand met een long-range wapen.
     
  3. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Hoezo nou fuck?8)
    Shotguns waren altijd bedoeld als primary wapen, omdat ze secondary te krachtig waren!
    Een van de redenen waarom MwII geflopt is kwam vanwege die fuckin' secondary shotgun!
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329


    Nu heb je genoeg shotguns die NIET eens gebruikt gaan worden. Daar zit je op te wachten ...
     
  5. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja, want dan komt het weer terug op skills en niet op triestheid.

    Waarom denk je dat mw1 en WaW beter gebalanceerd waren?
    Omdat 1 van de redenen (let op, 1! niet alle!) was dat de shotgun een primary wapen was en geen secondary
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2010
  6. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Hoera! Geen spraynerds meer met AA12's en Strikers (L)
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    \o/+1 geen nep snipers meer die 90% van de tijd rondlopen met AA12 of Ranger's akimbo
     
  8. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Als je kijkt naar gebalanceerd, dan is een prim shotgun zwaar is het nadeel natuurlijk tov andere wapens.
    prim shotgun = alleen close range + sec (close range)
    assault = longe range + sec (machine pistol) close range
    Submachine = mid range + sec (machine pistol) close range
    lmg = close/long range
    sniper = long range + (machine pistol) close range

    Tja dan zie je dus dat wanneer je een shotgun class maakt, je vrij eenzijdig bent en dat is voornamelijk close range.
    Ik denk niet dat de shotgun een hit wordt.
     
  9. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Shotguns zijn toch juist bedoelt voor Close range, dus voor Close range (mappen)...
     
  10. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een gezeik allemaal , shotguns horen gewoon primary te zijn , was in deel 2 bijvoorbeeld ook zo en dat werkte prima.

    In sommige levels zijn shotguns ideaal door de kleine ruimte , wel moeten ze dan 1 shot 1 kill anders heb je er niks aan natuurlijk.
     
  11. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Shotguns waren simpelweg te sterk voor de secondary weapon slot. De game werd daardoor één groot shotgun festijn. Vind het wel een goede oplossing dat Shotguns nu als een primary weapon gelden.

    Commando Pro + Lightweight Pro maar ook weg.
     
  12. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Commando pro + lightweight is idd ook grote bullshit , een schietspel moet puur en alleen met schietwapens te maken hebben en niet met kniven van zo'n grote afstand.
     
  13. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    machine pistol is er niet in BO :D

    alleen pistol, crosbow(ook long range trouwens) en die balisticknife
     
  14. SilverLie

    SilverLie Lurkt

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    1
    Is die crossbow serieus secondary? Die is volgens mij best wel overpowered dan die met die pijl die ontploft?
    En is de thumper eigenlijk secondary? Ik hoop het wel.
     
  15. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik hoop het niet.

    Maar dat is ie wel. :emo:
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Thumper is secondairy net als een rocketlauncher.


    En die crossbow is niet overpowered. De rate of fire is laag, net als bij een sniper en die pijl ontploft pas na 2 seconden af ofzo. In die tijd kan degene met de pijl in zijn ribben jou wel doodschieten.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    als ik m nou in zn oog schiet, zou je dan nog steeds moeten wachten tot de pijl ontploft voor hij dood is?
     
  18. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Zou f*cked up dom zijn als dat wel zo is :lol:
     
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Denk het niet. Maar het after effect is des te leuker :+
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    vraag me af of die pijl ook splash damage doet. Dus stel ik schiet 1 kerel in zn ass, als er dan nog 1 heel dicht bij staat wordt die dan ook gedamaged als de pijl ontploft?

    als dat zo is weet ik al wat mn secondary wordt :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina