1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Black Ops [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 23 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ja, de Prestige edition is incl. de hardened edition.

@Koen: Das waar, maar bij mij valt zo'n steel case dan weer uit de toon ;) Enige Special edition die ik heb is van Alan Wake (nog steeds niet gespeeld, geen tijd voor gehad) daar is het hoesje een heel boek :p

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Gelukkig nog zo'n "fanaat" die een Steelcase niet mooi vind staan bij de rest van z'n collectie. Het enigste wat mij die Hardened Edition boeit is de 4 oude Zombie Mappen ... maar die koop ik dan ook ECHT alleen maar als de Zombies ook daadwerkelijk terugkomen.

3. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Idd, alleen mss moet ik dit keer een uitzondering maken voor de prestige edition :D grappig toch, zo'n autootje :p Ik heb trouwens nog nooit een game ge-preorderd, krijg je hem dan ook altijd op de dag van release binnen?

4. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik heb ooit met GTA4 gehad dat ik hem had gepre-ordered bij BOL.COM. Met de belofte dat hij dezelfde dag ( van de release ) op de mat zou vallen. Niet dus, want de TNT was aan het staken.

5. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ja, dan ben je idd genaaid, maar daar kan de leverancier niks aan doen natuurlijk ;) Enige wat je dan kan doen is nieuwe in de winkel halen en later de ge-preorderde in seal doorverkopen.

6. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Of je stuurd hem terug naar bol.com

7. EagleScream

EagleScream Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Meestal dag van release, Ik heb zelf MW2 en BC2 gepreorderd en kreeg deze op de release data binnen. Het kan ook gebeuren dat je hem zelf een dag eerder krijgt of een dag later

8. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt aan de site waar je hem hebt besteld. Mediaoffer levert bij mij altijd op de dag van de release, Gamehubs bijvoorbeeld levert 2 weken na de release

9. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    2 weken erna is wel belachelijk laat natuurlijk. Kan je beter in je slaapzak voor de winkel gaan liggen 8)

10. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Tjah je moet wat over hebben als je geld wilt besparen.

11. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn veel mensen die wel 2 weken kunnen wachten als ze daarmee €25,- besparen

12. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je geen super grote CoD fan ben, zou je best 2 weken kunnen wachten om 25 euro te besparen hoor...

13. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Gepreordered bij BOL.COM voor 45,-. Had nog een code om in te lossen. Mag niet klagen denk ik zo. NU maar hopen dat hij op de dag van de release ook op de mat ligt!

14. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb al vaker games die achteraf gezien erg lang online gespeeld heb pas een tijdje na de release gekocht en dan ook nog eerst de SP gespeeld, nu wil ik zo'n game juist een keer vanaf release meespelen online, hopelijk wordt deze game weer zo'n MP-knaller zoals voor mij GoW1 en MW2 dat bijv. waren.

15. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Can't wait. :cool:

16. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Dat is inderdaad interessant nieuws. Kan niet wachten!

Ben pas terug van vakantie dus heb denk nog wat in te halen qua nieuws en trailers rondom CoD Black Ops

Laatst bewerkt: 28 aug 2010
  17. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Ben vooral erg benieuwd naar de killstreaks. Hopelijk geen CG oid

18. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Inderdaad, maar pavelow zit er volgens mij wel in, en dat is I.M.O wel beter.

19. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Pavelow vind ik niet zo erg, die is opzich niet heel overpowered. Killstreaks als CG en AC-130 daarintegen hoeven er van mij niet in

20. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    AC130 vond ik nog wel meevallen. Misschien 105mm kannon een iets grotere cooldown geven. Chopper Gunner daarintegen... =(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina