1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Black Ops [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 23 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    ik hoor hier wat mensen over het ontbreken van gore
    gore komt er gewoon in hoor menseeuu *)

alleen niet voor de japanse mietjes :p
    _______
    Japanse gamers hoeven niet aan te zien hoe in Call of Duty: Black Ops lichaamsdelen op een brute manier worden afgeschoten. Zo verteld Square Enix, die de taak opneemt om Call of Duty: Black Ops uit te brengen in Japan, dat er twee versies van de game zullen verschijnen.

Waarom men in Japan zoveel moeite voor deze game doet is omdat een Japanse leeftijdkeuringsorganisatie besloten heeft om de game een rating van 18+ te geven. Square Enix vond dit blijkbaar niet goed en maakt daarom maar twee nieuwe versies.

Beide versies worden gecensureerd zodat de afgeschoten ledematen niet meer te zien zijn, daarnaast krijgt één versie ondertiteling en de ander wordt nagesynchroniseerd zodat het allemaal wat minder grof aankomt bij de Japanse spelers.

2. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Iedereen kan wel iets typen of kopieëren, maar een bron zou fijn zijn. Daarnaast zei Treyarch zelf dat er minder gore is ivm RAM en dat ze keuzes moesten maken (veel customization en minder gore of andersom).

3. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, volgens mij zit er gewoon in geen enkele versie gore

4. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    de MW2 controller is gewoon slecht. punt.
    Dat hij buttons aan de onderkant bied is een goed concept maar gewoon slecht uit gewerkt.
    Ze zijn te klein en liggen niet goed voor je vingers waardoor je een onnatuurlijke houding aan neemt wat ten koste gaat van je aim (linkshandig of rechtshandig)
    Daarnaast zijn de triggers aan de achterkant met zo'n holling gemaakt dat je vinger er snel in blijft hangen waardoor je die knop niet meer los laat.
    De controller van MWII is poep, hoe je het ook bekijkt.
    Het was een leuk concept maar slecht uit gewerkt en aan de foto's te zien is er bij de nieuwe (op de onderste knoppen na) niks op verbeterd.

Daarnaast bij pc gaming is er een verschil tussen draadloos en met draad, bij de xbox met de controllers niet.
    Draadloos is even snel als met draad :)

Ben wel benieuwd naar de Razer onza, ben altijd al een grote fan geweest van razer met name op hun gaming muis en muispad.
    Als zij diezelfde aandacht en precisie in deze controller stoppen dan is er een nieuwe standaard bij de MLG denk ik :9

5. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Je schrijft het alsof ik een andere mening heb, maar dat is niet zo. Die extra knoppen zijn fijn, maar veel mensen snappen niet dat ze voor southpaw spelers onmisbaar zijn, ik vond ze trouwens best aardig te gebruiken, maar het kan zeker beter, daarnaast is de degelijkheid en comfort slecht waardoor het overall geen goede controller is. Ik ben daarom dus ook erg gecharmeerd van de Onza, die extra knoppen biedt op een goede plek en verder erg degelijk en comfortabel oogt en nog een paar nieuwe functies biedt en daarnaast is het merk idd goed, dus mijn voorkeur gaat dan ook uit naar deze Onza. Hopen dat ie snel uitkomt.

6. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Dan heb ik je post anders gelezen idd.
    Maar hoop dat het niet meer lang duurt met de onza, als ze nou eens met een release datum komen 8)

7. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Bron? ;)

8. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
  9. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    idd, bij de gamestore weten ze nog van niks, van Razer Benelux heb ik nog geen reactie.

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Een andere controller voor één game, serieus? Waarom niet gewoon met de normale 360 controller? :) Ik kan me nog herinneren voor MW2 vorig jaar dat er allemaal speciale meuk uitkwam en het zou perfect voor de game zijn en weet ik veel allemaal, maar het is ongetwijfeld grote onzin.

11. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Niet voor 1 game, voor alle games, ik speel southpaw, dus sticks andersom, daardoor zitten de abxy knoppen niet in de buurt waardoor je bijv. niet kan knifen, daarom zijn extra knoppen een must. Daarnaast kunnen de andere aanpassingen van de Onza ook een toevoeging zijn en moet het wel een degelijke, comfortabele controller zijn voor ik hem koop, maar volgens mij kun je dat wel aan Razer overlaten, is heel wat anders als MadCatz, maar zelfs bij deze matig afgewerkte controller zorgen de extra knoppen ervoor zorgen dat ik nooit meer met de originele controller speel.

Laatst bewerkt: 15 sep 2010
  12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Wat is southpaw ook alweer precies?

13. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    alle sticks verkeerd om ik snap niet wie daar mee om kan gaan :p

14. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    southpaw is voor links handige.

15. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ik ben ook linkshandig, maar vind het ronduit kut om af te wijken van de normale setting. Gewoon aan gewend raken en je bent echt niet slechter als iemand die rechtshandig is hoor :9

16. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben ook linkshandig en vind de southpaw modus maar onhandig.. Zal idd aan gewenning liggen.

17. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Wat een kansloze mensen die daar reageren zeg :lol:

18. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Idd haha :p maar die site heeft altijd wel het snelste ut laatste BO nieuws er op staan (in het nederlands dan he :eek:)

19. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ik speel al sinds het begin van de Xbox Southpaw, omdraaien zal dus niet echt gaan werken heh ;) Het is idd voor linkshandigen, maar niet alle linkshandigen spelen ermee. Dat komt omdat de meeste producten alleen voor rechtshandigen gebouwd worden, en daarom gebruiken veel linkshandigen hun apparaten rechtshandig. Ik gebruik bijvoorbeeld mijn muis met rechts, ook voor dingen als gamen en photoshoppen en met links zit er dan totaal geen gevoel in. Veel linkshandigen spelen rechtshandig gitaar (ik overigens linkshandig) etc.

20. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja als jij het fijner vind moet je dat toch lekker doen :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina