1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Black Ops [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 23 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Dit vind ik nou kut.

//edit

Nou eigenlijk valt het wel mee, in WaW had je aantal snipers die echt heel traag inzoomde, maar dan had je PTRS (<3 ) die wel echt redelijk snel inzoomde, niet zoals in MW2, in CoD5 had je er nog wel wat skill voor nodig. :9

Laatst bewerkt: 18 sep 2010
  2. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    ik wou net zegen niks kuts aan _O_
    ik vind het juist belachelijk die mongols die met hun snipertje rushen tis toch te gek voor woorden 8)
    als je als laatste overbent met SnD en je maakte geen gekke quickscope of no scope met 360 bullshit met een sniper in de hand.
    hoor je all die kut 12 jarige engelse sukkeltjes haha noob Hardscoper blablabla...

een sniper is bedoeld om een beetje achterin te blijfen hangen en zo vijanden op te pikken en nee daar bedoel ik niet mee constand voor dat zelfe raampje zitten :+

3. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Zolang het maar mogelijk is om met een sniper snel genoeg te kunnne inzommen om een kans te hebben tegen Ar gastjes...tenzij die wél SoH pro krijgen dan word het gewoon frustrerend. Ik heb geen zin om als een watje met een sniper achterin de bosjes te zitten...

4. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    ik vind als je wil rushen dan pak je maar een smg :+
    quickscopers verneuken het hele doel van de sniper !

5. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    UMP zeker ? :emo:

Quickscope is imo het enige leuke aan dit spel. Ik speel het ook helemaal niet meer serieus.

6. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Beter dat dit eruit is.
    Het was niet erg realistisch wat sommige mensen met Quickscope konden en deden.

7. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Nah geef mij de mp5k maar of de p90 :)
    ik speel helemaal niet meer :p all die noobtubers en rpgers maken me echt gek :+
    nu halo reach tot BO_O_

8. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Jij bent zeker zo'n persoon die constant geownd werd door een sniper van dichtbij?

9. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    nah er is zoveel niet realistisch he :p
    marathon
    commando
    ninja
    sitrep
    and more ...

dus voor een realistisch spel moet je toch echt cod 2 ofzo kopen :)
    vind die quickscopers gewoon net zo irritant als die noobtubende rpgers :p

EDIT: of zo'n faggot in je snd team die als laatste over is :p die alleen maar geilen op een mooie match winning kill :+
    proberen ze een no scope van een kilometer afstand hij kan hem gewoon met de scope dood krijgen maar nee hoor loopt er heen gaat een dak op ziet hij hem weer wat doet die :+ probeert nog 2 no scopes te maken 1 quickscope fail dan nog es een 360 van het dak ach lukt ook niet en dood ach denkt ie binnen een halfjaar heb ik wel 20 mooie QS bij elkaar voor een montage :+ kom op man ga dan FFA doen ofzo
    hoeveel montages ik wel niet gezien heb dat ze constand een comeback hebben :p

valt best wel mee ;) somigen lopen gewoon bijna tegen je aan en plaatsen een noscope en schreeuwen het uit als of ze een miljoen hadden gewonen 8)

10. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Ja oke, maar je begrijpt me wel hoop ik:)

11. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    ja ik begrijp je wel :p
    hoop niet dat al die 14 jarige QScopers het leger in gaan ik zie ze all lopen quickscopen in het echie :p

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Het is gewoon een bug in het programma dat ze gebruiken. Als je quickscoped is de hitbox groter omdat het zo snel gaat en dat er niet snel genoeg geswitched kan worden. Vaak in killcams zie je dat ze finaal missen. Reden dat ze het gebruiken is dus daarom. Ze denken dat het skill is maar eigenlijk is het juist gebrek aan skill \o/

13. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Haha, sure :emo:

14. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Dus van een dikke afstand quick scopen is geen skill ? Ik heb daar toch wel echt op moeten oefenen ennnog mis ik vaak .

15. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Opzich jammer dat het eruit is. Deed het vaak met vrienden in private matches. Maarja, het is geen ramp

16. Timo12

Timo12 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het echt jammer dat je niet meer kan quickscopen. De enigen die er bezwaar op hebben zijn degenen die het niet kunnen. Snipen is zo goed als het enige wat ik doe, en ik ga echt niet met thermal oid een beetje gebukt in het gras wachten.:emo:

Gelukkig snipete ik in CoD4 ook al veel dus zo erg zal het voor mij niet zijn.:p

17. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    De reden dat ze missen in de killcam is omdat de data die verwerkt wordt voor de killcam niet snel genoeg is, heeft niks te maken met die zogenaamde bug van jou:emo:

Daarnaast quickscopen heeft nog best veel skills nodig hoor, beter maken ze hem wel wat langzamer want dan wordt het nog mee pro maar jullie vegelijken n00btubes met quickscopen? sorry maar ga dan een ander spel spelen want dan weet je echt niet waar je het over hebt :emo:

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wist dat jullie zouden reageren!

Jullie weten dat de hitbox groter wordt....dus doe niet of dat je goed bent omdat je er veel kills mee kunt maken. Zoom maar eens 1 seconde langer is en je mist. Waaom? Juist!

Om precies die reden wordt er dus ook een hit gedetecteerd terwijl die er niet is.

19. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Ehm, dan kun je beter nog maar eens gaan onderzoeken.
    De hitbox wordt helemaal niet groter, dat lijkt alleen maar zo.
    Als je in de killcam kijkt bij iemand die bijvoorbeeld een m16 gebruikt die mist ook 80% van zijn kogels lijkt wel, daarnaast heb ik dat bij mijn eigen killcams ook.
    Als ik de final killcam maak dan zie ik dat sommige bewegingen die ik op dat moment maakte niet in de killcam zitten puur vanwege data gebrek. Dit heeft te maken met de replay, niet met actuele gameplay.
    Je hitbox wordt niet groter.

20. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Gast.:x

Ik ga niet discusseren over of quicksopen een big is of niet, maar 60% van de tijd klopt de killcam voor geen ruk.

Ik heb ook geen zin in deze discussie want ik kan me nog wel een keer herinneren dat jij zou ZWEREN dat FMJ damage toevoegt. Toen verwierp je alle argumenten waar mensen mee aankwamen onder het mom: 'Jij liegt'! Ik heb zo'n idee dat dit een vergelijkbare situatie gaat worden. Dus houdt maar op aub.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina