1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Black Ops [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 23 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Ik heb er wel eens wat besteld. Is betrouwbaar hoor:)

2. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    De site zal misschien wel betrouwbaar zijn maar het is een closed beta en lijkt me niet dat je dan een code zomaar kan kopen snap je.

Had gelezen dat het een interne beta is en dat zal waarschijnlijk alleen op invite gaan oid.

Maar goed een maat van mij heeft het geprobeert dus ben benieuwd of hij het kan spelen.

3. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
  4. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Als hij nu al gold is, dan zou dat wel vroeg zijn.

5. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Laatst bewerkt: 26 sep 2010
  6. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Het is al bevestigd dat de zombies IIG geen Nazi's zullen zijn...Just saying.

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Zou ook wel erg raar zijn anders

8. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Treyarch moet met filmpjes komen!

9. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
  10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

http://www.vg247.com/2010/09/27/bradygames-mentions-nazi-zombies-for-black-ops/

Strategy guide publisher BradyGames has seemingly confirmed there will be Nazi Zombies in Call of Duty: Black Ops.

BG, who are creating the strategy guide to the Treyarch shooter, press released the book on Friday. The PR mentions:

“Whether it’s a complete walkthrough to the gritty Cold War-era Campaign mode, tips and tricks to rank up in Multiplayer, how to excel in Co-Op, or fight back the relentless Nazi Zombie horde…”

Retailer listings from Play-Asia and GameStop have also mentioned the co-op mode, which debuted in World at War two years ago (thanks, EG).

It’s not the first time Nazi zombies have been spotted for Black Ops.

Four “zombie Maps Pack made famous from COD: World at War,” were listed by US retailer Best Buy before the info was yanked.

Call of Duty: Black Ops launches on November 9 for PS3, 360, PC, Wii and DS.

11. EagleScream

EagleScream Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Das toch die oude van Waw en die krijg je dan bij de hardened? of is dit gewoon bullshit?

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb echt geen idee, vind het zelf ook raar. Want ze zeiden over Nazi Zombies juist 'Nazi Zombies? Please...i think we're over that...' zoiets, dus ik dacht dat het dan modern time zombies zou worden ofzo. Vind dit geheimzinnige gedoe maar irritant ook, het zou doodnomraal zijn om een zombie mode erin te doen vanwege het succes, niet een reden om zo irritant geheimzinnig te doen.

13. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Het is gewoon bevestigd dat er zombies zullen zijn in Black Ops volgens meerdere bronnen (ik ga niet opzoek naar links om het te bewijzen). Alleen heeft Treyarch zelf gezegd dat het geen nazi zombies zijn, en ik ga ervan uit wat de developers zeggen, aangezien zij het spel maken. Misschien krijg je iets als Vietcong zombies oid? Het lijkt me dat het niet 't fun gehalte van zombies afhankelijk is van wat voor soort zombies het zijn. IIG, bij de hardened edition en prestige edition krijg je zowieso de horde mode, al lijkt het me wel logisch dat het bij de normale editie ook komt (of in de vorm van DLC).

14. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Zombies komen er bijna zeker in, overal waar je zoekt op Hardened Edition van Black Ops staat: - Vier extra Zombie maps.

Mijn vraag hierbij is, komen deze zombie maps later ook nog op Marketplace?

15. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Denk het wel, aangezien er geld te verdienen valt dus dan zit je wel goed bij Activision

16. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Het is dus nog niet bekend gemaakt of ze het via DLC/marketplace gaan uitbrengen...

17. EagleScream

EagleScream Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedrag € 46,95

voor Black ops :)

kreeg plots via msn een kortingsbon van 10 euro bij bol.com :D

18. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
  19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Nog best wel een aardig grote map ofniet? :thumbs:

-edit-
    1 uur gespeeld en dan al rank 26 zijn?

Laatst bewerkt: 28 sep 2010
  20. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    BETA ... Multiplayer Preview. Is footage wat we in September hebben gekregen ;) Geen nood, zo snel zal't niet gaan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina