1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Black Ops [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 23 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    tja voor sommige mensen hoeft er geen campaign in want die spelen het toch niet (met mw2 ben ik pas in maart aan de SP begonen :p)
    voor sommige mensen hoeft er geen mulitplayer in want het zijn geen live spelers

dusja voor ieder wat wils en ik wil ze gewoon allemaal omdat het kan *)

2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Nee. :{

Iedereen weet dat zombies een game automatisch 3× beter maakt. Ze zouden echt in elke games zombies moeten doen. Need For Speed? Zombie mode! FIFA? Zombie mode!! Een zombie worstel spel zou t ook wel goed doen. Of zombie rugby en tafeltennis...

Veel developers hebben mijn advies begrepen: Call Of Duty, Red Dead Redemption, Borderlands. :9

Maar het is gewoon heerlijk om gezellig met een paar vrienden hersenloos zombies neer te halen. Je moet gewoon heel goed samenwerken en tactieken bedenken om ver te komen. Altijd lachen met zombie mode.

Laatst bewerkt: 29 sep 2010
  3. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    dan hoop ik niet dat het zo werkt als met die grunts mode in halo reach zodat veel spelers in 1 week de hoogste rang al hebben bereikt 8)

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    post van het jaar _O_

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat maakt bij COD toch geen bal uit want je kunt er donder op zeggen dat de eerste 10e prestige lobbies binnen een week al weer online zijn :+

6. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    True true :+ gelukkig heeft treyarch er wel aan gedacht dat ze de leaderbords kunnen editen :p

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Inderdaad, het teamwork is geweldig. Al moet ik zeggen dat het bij die laatste DLC map wel jammer werd dat eigenlijk bovenop die catwalk de enige echt goeie plek was om het lang vol te houden. Tenzij er nog wel meerdere plekken waren maar dan weet ik ze niet :)

8. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    de 'grot' was echt perfect :thumbs:

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Serieus? Je bedoelt dat stukje in dat laatste warehouse gebouw waar ook die catwalk is? Op een geven moment word het toch teveel met al die zombies die eraan komen?

10. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Grot? :+ Bedoel je in Der Riese? Want daar ging ik altijd gewoon voor die deur dichtbij de misterybox, en dan op een gegeven moment de levens-perk halen, en dan naar de bowie knife, en dan die trap op om daar vervolgens je positie te houden.

11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    nee joh,

kijk: 1 iemand bij het raam in die grot, 2 mensen staan vooraan de meeste zombies af te maken en 1 iemand met ge-upgrade vlammenwerper zwakt ze af bij het begin. Zo spaar je veel meer kogels en kan je het echt lang volhouden. Als ronde is afgelopen zorg je gewoon voor een kruipende zombie als er geen Max ammo is gekomen. Dan ga je met die tienduizenden punten gewoon weer je wapen opnieuwe halen en weer upgraden en volgende ronde kan beginnen 8)

edit: ohja monkey bombs zijn ook fucking handig om te hebben hier :D

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Exact. Dat deden ik en 2 vrienden ook altijd, en dan altijd ervoor zorgen dat je crawlers over hield zodat je rustig naar de kist kon gaan om wapens te halen, en later te upgraden.

13. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Oh met mn vrienden kwam ik nooit zover dat ik mn wapens kon updaten. Wel eens gedaan via XBL, maar we waren altijd te erg aan het kloten. Dat je dan opeens in de zombie menigte een zelfmoord actie deed. Was altijd erg leuk, maar dan ben je meteen de lul als team. :+

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Die grot in der riese is echt een goeie plek hoor, je hebt maar 1 raam in de gaten te houden en voor de rest komen ze allemaal in 1 lijn op je afgerend.

15. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Oh is dat een grot? Of ruïne? :9 Naja, maakt verder niet uit. Maar dan moet je heel goed uitgerust zijn metal alles, en als je wil reloaden ben je de lul. Op die trap komen ze echt allemaal in 1 lijn op je af. Dan is het echt een vuurpeloton. :9

16. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Der Riese was echt tof met al die wapen upgrades van de Pack a Punch machine en zieke shit zoals Bowie Knife, Monkey Bomb enzovoorts. :D
    Op het einde iedereen met dikopgevoerde MG42 en Ray Gun haha. En idd 1 crawler over houden zodat iedereen even kon gaan upgraden.

@ BassieJ
    http://www.youtube.com/watch?v=HYRyr_cLPbQ
    Vanaf 02:24 is die grot te zien. Zeg maar in die hal waar je links de trap op gaat voor die sweetspot kun je ook rechts een gang ingaan, waar je uitkomt bij die soort van grot.

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ik heb wel eens gehad dat ik er samen of alleen stond en de rest van de mensen stond op de catwalk , maar nog steeds werden we na een tijdje overmeesterd door ze. Op een gegeven moment kun je het gewoon niet meer volhouden en breken ze door. Ben niet zo'n fan van die grot :)

18. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Kan iemand mij misschien uitleggen wat die zombie mode precies inhoud? Heb nooit eerder een COD game gespeeld waar dit inzat :9

19. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Je zit in een level, en er komen naarmate je een hoger level bereikt meer zombies. Die moet je allemaal afslachten. En je kan ook nieuwe wapens kopen, want als je een kill hebt gemaakt krijg je een aantal punten, zo was het teminste in COD 5!

20. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nou, het is nu de ECHT - ECHT officieel.

Zombies komen terug in Call of Duty Black Ops!

www.twitter.com/jd_2020

Waarschijnlijk 15 Oktober de eerste CO-OP footage :) Prachtig! Kan niet meer stuk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina