Ik zou graag overtuigt willen worden, delen in het enthousiasme dat hier is. Ik begrijp er namelijk niks van.
Mijn mening:
Toen Modern Warfare 1 uit was gekomen was het allemaal toch wel revolutionair, eindelijk een goede moderne oorlogs game die arcade met een soort van tactische gameplay verenigde. Het was makkelijk op te pakken, verslavend. Online werd het gezien als de Counter Strike voor de PC. Later kwamen er ineens ook nog allemaal battlefield games die ook dit thema zouden hebben, nog een operation dragonforce (veel minder arcade) en dan laatst ook nog eens Modern Warfare 2.
Eigenlijk zoveel van hetzelfde, en nu, voor mijn gevoel niet eens heel lang na Modern Warfare 2 en BFBC2 is ook niet lang geleden ineens BlackOps. Ben ik dan de enige die denkt "seen it been there", om dezelfde reden hoef ik die MOHA game ook niet. Los van dat 't na Allied Assault niet meer zo ownage was is het die setting dat ik denk, ja vet. Maar ik ga ook niet 10 keer in één week Black Hawk Down kijken.
Overtuig mij maar, waarom moet ik hier weer een fullpriced game van maken die wordt gekocht op de release dag, ik ben benieuwd
. En kom met meer dan "nazie mode, of dat je nieuwe wapens kan unlocken met geld"
Klik om te vergroten...