Gamedumper.nl is een Nederlandse zaak, wat gevestigd is in Rotterdam. Ik heb ook genoeg reviews over de levering enzo gelezen, en dat was allemaal goed dus ik speel op 9 november BO\o/
Bestel em dan bij gamedumper, mediaoffer of perhaps GH. Dan ben je geen 60-70 euro kwijt. Oeh ik ben 81 cent goedkoper dan bij MO. --- Wat is er nu bekend over de zombie!@#$ in de game?
Zombiemode zit er zeker in, ik dacht 4 maps en als je Prestige/Hardened Edition koopt, krijg je ook de WoW maps er extra bij. Over de killstreaks, je kan alleen met je geweer/melee killstreaks halen. Niet meer met de killstreaks zelf, zoals met MW2 (predator-->harrier-->ac130). Wat vinden jullie daarvan?
Dat vind ik prima, de hogere killstreaks zie je in MW2 veel te vaak. Als ik Harrier> Pavelow>AC130 dan is die AC130 al bijna binnen zodra de harrier de lucht in gaat
Heel goed, want nu komt het nog meer af op skills. Heel veel mensen gaan nu met hariers in een hoekje zitten en wachten tot ze een AC hebben oid.
Das toch wel heel erg heerlijk..maar kan iemand even bevestiging zag dat de ''hoogste'' streak 11 was?
Volgens mij is dat inderdaad het hoogste wat ze tot nu toe hebben laten zien, dat wil natuurlijk niet zeggen dat in de uiteindelijke game er niet meer killstreaks zijn
Ja, maar denk je nu niet dat de 'mindere' spelers juist nu gaan campen? Omdat ze als ze gewoon 'spelen' geen hoge killstreaks halen. Ik denk dat juist wel