1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Black Ops [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 4 okt 2010.

  1. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    nee die stellen gewoon care package in
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    En het is nu toch ook al zo dat de mindere spelers zitten te campen? Dus ik zie niet echt een nadeel
     
  3. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    ik ook Mini gun FTW _O_
     
  4. nathanchunkie

    nathanchunkie Webmaster

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Levels die ik in de gameplay filmpjes heb gezien lijken mij meer open spots dan van de camp plekken maar we zien wel. :)

    valkyrie (l) daarmee blaas ik ze uit hun camp-places :D
     
  5. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    ik heb niet zo'n moeite met campers als ik weet waar ze zitten 2 stun nades naar binnen and shoot the motherfucker down :9
     
  6. nathanchunkie

    nathanchunkie Webmaster

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar even een vraag tussendoor hoe verkennen jullie die levels? Ik liep altijd een rondje in een private map om spots enzo te verkennen gaan jullie direct knallen of eerst rustig kijken enz?
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Meteen knallen natuurlijk, de mappen leer je vanzelf :)
     
  8. math1js

    math1js Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    De release dag waarschijnlijk vrij nemen met paar maten, en tegelijkertijd beginnen met online knallen. De eerste paar uur waar je de nieuwe maps en wapens leert kennen zijn altijd zo bruut <3

    Shit ik heb er echt zin in :D
     
  9. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Altijd gewoon knallen, dan leer je ook meteen hoe de spawns in elkaar zitten (wat een groot voordeel is met COD).
     
  10. bleisboi

    bleisboi Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon door te spelen online:p maar nu hebben ze ook zo een soort van trainingdingetje erin gedaan...is misschien wel handig. Maja, ik heb zo een zin om al die dingetjes te kopen enzo,,,dus zal ik waarschijnlijk gewoon gaaaaaaan
     
  11. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
  12. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk zelf ook dat het ook niet echt vernieuwend word ofzo !

    Zowiezo sla ik voor het eerst in de geschiedenis CoD over bij de release :mad:
     
  13. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga altijd gewoon lekker online knallen en na een tijd ken je die mappen vanzelf wel.

    Ik heb wel wat camp spots gezien hoor, in Cracked volgens mij heb je best veel gebouwen waar je gewoon kan zitten campen..

    Het filmpje vind ik toch wel een beetje tegenvallen, maar ik koop hem sowieso wel..
     
  14. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Alleen al voor de Vietnam stukjes zou ik de game meteen kopen, zo te zien zit er ook een Deer Hunter scene in :D
     
  15. nathanchunkie

    nathanchunkie Webmaster

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 12 okt 2010
  16. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    me 2. nou hebben wij vanaf volgende week natuurlijk genoeg te doen ;)


    ik ga wat dit spel betreft gewoon de reacties afwachten. Ik vind het allemaal te veel op MW2 lijken in eerste instantie. Verder zullen er al snel de nodige gameplayvideos online staan of course.
     
  17. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    goddamn het mooiste aan die trailer was nog die helicopter sounds op vol volume dolby surround :9
    had eigenlijk meer iets verwacht met alleen maar vietnam gameplay stukjes met het nummer paint it black van de stones er onder dat zou pas epic zijn
    (Tour of duty FTW!!!)
     
  18. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Valt me wel op dat alles wat uitkomt over BOPs, jij dat onmiddelijk af moet kraken omdat het in de buurt komt van MW2. Geweldig :emo:

    BOPs is geen MW2. Wanneer komt dat eens door in je bolleke? :+ Alles constant maar vergelijken met MW2, jezus.

    Ik vind het een vet filmpje, ben meer een Multiplayer man, dus ik zal meer tijd in de MP dan SP steken.
     
  20. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Valt me ook op dat iedere scheet die ik laat jij meteen daar op reageert. En eerlijk gezegd had ik al een gevoel dat jij als eerst zou reageren. *):lol:

    Nee maar ff serieus, ik vond deze trailer niet denderend. Totaal geen verhaallijn in en het zag er een beetje chaotisch uit.
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2010

Deel Deze Pagina