Gerucht gaat dat er 50 levels zijn. Maar er is nog niks officieels. Binnenkort komen toch de officiele Strategy Guids op het internet te staan met daarin de prestige iconen, levels etc. Was bij MW2 ook zo.
http://www.insidegamer.nl/pc/callof...dvliegende-ledematen-in-Duitse-Black-Ops.html jezus dat is nou jammer voor de duitsers en ooooh shit *) het nummer Sympathy For The Devil van Mick Jagger is verwijderd, Heeeeerlijk kan niet wachten tot ik dat nummer voorbij hoor komen in de game fantastisch Rolling stones FTW
Tja op zo'n moment vind ik het sneu voor hun maar ben ik des te vrolijker dat we hier van de unsensored edition kunnen genieten! P.s. Ik heb zo'n zin om in theater mode aan de slag te gaan xD damn!
idd ik hoop ook dat het gratis word en niet zoals bungie dat doet met hun render minuten maar dat zal natuurlijk wel niet alhoewel mister davidvahn heeft gezecht wij willen verder geen geld bij de gamers weg plunderen ze hebben al 60 euro of dollar betaald en dat vinden we genoeg naja we zullen zien en bijvoorbeeld kom je toch een pro gamert tegen met een damn hoge score kan je mooi ff afkijken hoe die dat doet
Net even dat customization filmpje gezien en ziet er allemaal best tof uit. Je ziet dan niet héél de tijd dezelfde soldaten lopen
Afgelopen dagen me wat meer verdiept in deze CoD. Na de teleurstelling van MW2, wat ik echt een schijtgame vond na het brilliante CoD4, hoop ik dat deze game me weer een hoop fun gaat bezorgen. Wat ik tot nu toe heb gezien en gehoord ziet er wel goed uit!
Omdat ze hoger wouden gaan als bij cod4. Cod4 = level 55 Cod5 = level 65 cod6 = level 70 Ik vind het best als ze weer terug gaan naar 55 of zelfs naar 50! Want die laatste levels gaan nu zo kutje langzaam dat het gewoon niet leuk is want het duurt toch te lang voor je weer 1 level omhoog gaat. vond dat in cod4 imo veel leuker!
Inderdaad, precies zoals ik het ook wil dan blijft de snelheid er ook nog een beetje in en dan heb je tenminste nog het gevoel dat je iets doet
Idd, prestigen is heel leuk. Alleen kon het soms heel lang duren voordat dit gebeurde, waardoor de lol ervan afging. Het kan wel zijn dat ze 50 levels doen, maar alsnog evenveel XP nodig hebt om deze 50 levels te halen. Dan ben je alsnog evenlang bezig..
Nope ze hadden een pro gamert op BO gezet en die lukte het om te prestigen in 23 uur dus dan zou ik er zo'n anderhalve dag over doen denk ik /Edit. Mischien toch iets langer 3dagen en zo'n 15 uur had ik per prestige nodig in mw2 . en jullie ?
Lag er beetje aan hoe fanatiek ik speelde. Heb tijden gehad dat ik totaal niet serieus aan het codden was. Één prestige deed ik 2 dagen en 19 uur over ofzoiets, op de PC.
Ben ik CoD 4 en MW2 maar 1 keer geprestiged, omdat het anders gewoon te lang duurde. Zou nice zijn als het nu allemaal wat sneller gaat
Zelf 2e prestige 70 gehaalt, maar heb em ook niks zo heel lang gehad, BO sinds de release date dus dat word hoop ik 15th
waarom nou second change + revive, das toch wel een heeeeeeeeeel groot minpunt. snap niet dat ze na 3 Cods met last stand nog steeds niet door hebben dan het fucking gay is. gelukkig staat hier wel weer veel goeds tegenover die 8 killstreak instant uav ga ik zeker gebruiken.
Ik heb nog weinig over dit spel gelezen, maar kijk er toch naar uit! Call of Duty is eigenlijk nog het enige spel wat ik koop en actief speel. Ben wel blij dat er wat minder levels zijn.. Dat was ook de rede dat ik niet ging prestigen bij de vorige CoD! 70 is echt te lang
Dan heb je wel minder tijd om je wapens "compleet" te maken, als ze met MW2 maar 50 of 60 levels hadden gehad. Vind het namelijk leuk om alle attachments te hebben en prints.