Dan speel je het spel toch lekker niet Kijk is wat er voor jou in de schappen ligt: http://www.bol.com/nl/s/games/zoekr...ue/searchType/qck/index.html?_requestid=54538 Had iemand deze avatar al? Kon zo snel alleen Lijpe Mocro vinden met een BO avatar, maar die is iets anders.
Wat me vooral opvalt is dat het geluid van de meeste guns een stuk beter is,het lijkt een stuk dieper te zijn. Met name de snipers hebben een heel vol geluid. Ander ding dat me opvalt is het gebrek aan recoil op de guns die ik tot nu toe gezien heb. Die standaard LMG en de M5PK lijken nauwelijks recoil te hebben. Persoonlijk vind ik dit jammer. Zou het spel wel stukken moeilijker maken.
Inderdaad, leuke toevoeging! \o/ Ik krijg het idee dat Treyarch wil dat wij meer ons best doen voor de verschillende gamemodes. Het feit dat dit nu wordt laten zien op het scoreboard is slechts een kleine toevoeging, maar heeft een grote impact op de psychologie achter een spel. Ik ga nu misschien heel diep, maar het komt erop neer dat je nu meer wordt gestimuleerd om objectives te veroveren en dat is imo een heel goed iets want die stimulans miste ik altijd wel bij bijvoorbeeld domination.
Vraag ik me ook af, iedere keer waren de games van IW toch beter als die van Treyarch. MwII is tot nu toe de grootste flater van IW maar alsnog is dat zeker geen slecht spel! Cod3 was leuk, maar bij lange na niet zo leuk als 2. Cod5 was leuk, maar zat niks echt origineels of vernieuwend in zoals het bij 4 was. Cod 7 lijkt me enorm leuk! maar het concept is nog steeds hetzelfde dat wel, maar ben benieuwd of ze hiermee een keer de reet van IW kicken!
CoD 3 was echt gruwelijk. Vooral het concept van verschillende classes hebben en elkaar daarmee helpen. Dat vind ik ook zo vet aan Bad company. Teamwork stimuleren ipv zelf allemaal je klasse mogen bepalen en ieder zijn eigen weg gaan.
Ja helaas dat het spel enorm veel last had van glitches en bugs en daarnaast was het meestal ook nog dat je enorm hard won of enorm hard in gemaakt werd. En ook kampte het spel met connectie problemen.