Ik heb al 2 games bij bol.com gepre-ordered en op release dag gekregen. Heb Black Ops daar ook besteld
Ja maar qua prijs moet je daar helemaal niet zijn, wel bij Mediaoffer, en dat is ook al door iemand op de vorige pagina gezegd maar hij lijkt het volledig te negeren, his loss though
Ik heb toevallig net de reclame doorgelezen. Er staat inderdaad Black Ops 55 Euro <-- Stealbook versie! (Inclusief Dogtagg)
Er zijn toch maar 3 versies? Normaal, Hardened en Prestige. Die laatste 2 bevatten de steelbook versie. Naar mijn weten verkopen ze die niet los. Maakt mij verder ook niet uit, heb alleen allang de normale versie in preorder staan
Dat zou echt niet duur zijn voor de hardened editie, bij Mediaoffer heb je de normale versie voor 47,65, en voor 55 de hardened dus, dat is een klein verschil. En dat zou ik nog wel doen ook, heb ik alsnog die oude zombie maps er ook bij.
[yt]KGwOToziNRQ[/yt] Ik weet al welk wapen ik ga gebruiken... Even serieus hitmarkers zag ik bijna niet(1?) en het inzoomen is nagenoeg dezelfde snelheid als cod4. Ik weet dat velen quickscopers irritant vonden in mw2 en flippin 1 van 20 schoten maar raakten, die zullen dus snel afhaken in BO. Als ik nu nog word neergemaaid door mensen die mij zo doden weet ik dat het een verdiende kill is.
Welk grappig dat die gast de hele tijd dat trucje probeert te doen, dat je wapen een soort van slang wordt. Maar dat lukt nietmet BO.
Weet iemand of de characters ook uit elkaar klappen als je er een granaat op schiet? Dat vond ik namelijk wel vet in WAW.
GameStop - Call of Duty: Black Ops: Surprize Attack http://www.youtube.com/watch?v=xoso0SNJiQU&feature=player_embedded Black Ops - Splitscreen http://www.youtube.com/watch?v=X4ZkH7RGLHM&feature=player_embedded
Nu ik er een paar filmpjes ervan heb gezien ben ik er helemaal niet meer nieuwsgierig naar.. Lijkt veel te veel op de voorgangers, en 3x CoD's versies te hebben gespeeld die qua gameplay op elkaar lijken laat ik deze schieten. Misschien haal ik hem wel eens uit de budgetbak.
Zou ik ook eens proberen als ik jou was. En druk na 2 weken MW2 weer eens in je xbox. en aanschouw het grote verschil
Geluid van die sniper is gelukkig wel netjes. Vond het geluid van de Intervention echt verschrikkelijk nep
Jammer dat Halo een spaceshooter is, aangezien ik daar totaal niet van hou. Maar dat Halo een betere MP heeft dan Cod MW2 daar ben ik ook heilig van overtuigd.