Spel is al gold , ze zijn hem al aan het drukken en zoals bekend is, iets gebeurd in de drukfabriek van alabama
als hij nu al Gold is, wil dat dan zeggen dat hij voor release in de winkels kan liggen? En is er bekend of winkels mogen verkopen als ze hem binnen hebben? Of wordt er met boetes gedreigd?
Boetes van 50.000 euro en je wordt als retailer ge-blacklist voor toekomstige releases van Activision.
Nee Gold betekend dat de game klaar is en gedrukt wordt. En zal dan niets meer aan de game veranderen tot de eerste update.
Ik weet wat Gold is, maar ik bedoel meer dat de tijdsspanne tussen Gold en release wellicht groot genoeg is om eerder in de winkels te liggen
Het was van hem kant geen numerieke vergelijking maar een vergelijking in tijd Dacht zelf eerst ook dat hij een telfout maakte.
Niet bij grote titels. Met een beetje geluk kun je hem maandag overdag al vinden. De zaterdag ervoor lijkt me sterk.
De maandag is goed genoeg, heb volgend weekend al plannen voor vrijdag en zondag. Zaterdag zit tegen die tijd ook wel vol. Dan kan ik doordeweeks na het werk lekker Black Ops spelen. Kijk echt uit naar deze game en dat is lang geleden dat ik naar een game uitkeek.