1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Black Ops [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 4 okt 2010.

  1. The_xbox

    The_xbox Bulykin! наш герой

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    ja sorry hoor maar hoe kan je dat weten ?:+
     
  2. Haakontje

    Haakontje Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    .
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2016
  3. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was ook een pure PC gamer (voornamelijk FPS). En als je dan inene die overstap maakt naar console dan is het in het begin nogal moeilijk.

    Het richten ging in het begin totaal niet... Maar, moet wel zeggen, dat op de console een FPS gamen veel makkelijker is als op de PC uiteindelijk. Alles is gewoon binnen hand bereik :)

    En uiteindelijk veel minder cheaters inderdaad. But... I hate to burst your bubble.... Met nadruk op veel minder ;) Maar gelukkig is het heel erg sporadisch. *denkt terug aan CS dagen waarbij 25% van mensen @ public servers wel een aimbot had :')*
     
  4. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    ik was eerst ook PC gamer ben naar xbox overgestapt door het aantal aimbotters in MW2
    soms gewoon potjes had iedereen een aimbot:emo: tijdje geleden zelf ook een gedownload om ff te kijken hoe dat gaat, is wel ff lache voor een dag of 3 en dan wordt het echt saai :+ vergat daar na op de xbox zelfs te richten haha :p
     
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    100% zekerheid is wel veel. Je kunt niet spreken voor alle winkels wereldwijd.
     
  6. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb in de CS dagen ook wel eens met een aimbot rond gelopen (gewoon public servers dan). Grappig maar na een paar potjes dachtik van... Mjeh. Weg die meuk :p

    Dan is wallhack geiniger :p

    Maar goed. Ja, Allergrootste voordeel van de x360 is het beduidend minder aantallen aanwezige cheaters. Oh en dat de meeste van mijn vrienden ook op de x360 spelen. Anders ook zo saai in mn remi @ PC :p
     
  7. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    ja dat ben op de xbox volgens mij nog geen hacker tegengekomen
    en ze doen er op de xbox ook echt iets aan, hackers worden binnen 4 uur van live gebanned :thumbs:

    zonet ff getest maar ik kan die zelfde hack die ik 3 maanden geleden gebruikte gewoon nog steets gebruiken
    en weetje hoeveel modded lobbys ik heb gehost met MW2 op de pc (nee geen 10e prestige lobby's)
    maar zombie's gungames en dat soort fungames en ben nog nooit gebanned geweest van steam :p
     
  8. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Alco is geen Nederlandse shop :)
     
  9. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind die Flamethrower er heel erg nep uit zien.
    Tenminste, het vuur dat eruit kwam.
     
  10. Timo12

    Timo12 Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    1
    Call of Duty games zijn op de PC veel en veel sneller. Daarom ben ik daar ook op overgestapt. In Black Ops komen dedicated servers dus het aantal cheaters zal erg laag zijn als je op goede servers speelt.
     
  11. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga juist dit jaar overstappen op de Xbox.
    Dit komt alleen meer doordat ik veel meer mensen ken die het op de Xbox spelen.
    Maar twee mensen spelen het op de PC..
     
  12. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
  13. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Gungame filmpje tip kijk in HD
    [yt]-wQwXp26aq8[/yt]

    wordt ook echt wel vet _O_
    alleen snap ik die final killcam niet is een kill die hij al eerder in het potje gemaakt heeft :?
     
  14. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
  15. Haakontje

    Haakontje Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    .
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2016
  16. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Haha ik dacht dat ik slecht was :p
    trouwens vind die Flash/Stun effecten in het begin van het filmpje er ook echt nice uitzien :)
     
  17. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat ze weinig doen aan stat hackers. Gister avond voor het eerst sinds tijden even WaW opgestart... Kill global list, de eerste 2000 (!) zijn sowiesow allemaal stat hackers. Daarna begon de match en heb niet meer verder gekeken.

    Maar goed, Modded/fun games vind ik dan wel weer jammer dat dat niet kan op de xbox 360. Dat mis ik wel. Hoeveel mods er wel niet zijn gemaakt voor half life (CS, TF, Garry's mod etc.). Maar goed, kan begrijpen dat dat dan ook een stuk moeilijker is om te realiseren op de xbox als op de PC.
     
  18. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Het zou vetter zijn als wanneer die raket ging opstijgen dat iedereen in een bepaalde radius dood gaat vanwege de hitte/vuur en dat het hele level 10 seconde in rook is.
     
  19. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Doet me denken aan een episch Half Life MP level, als je niet in de bunker zat was je dood...
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Volgens mij ga je ook dood als je bij die raket in de buurt bent. Las ergens dat er bij SnD een bom precies onder de raket is en je dus goed moet oppassen wanneer de raket stijgt
     

Deel Deze Pagina