Meteen lekker op Veteran beginnen en de SP uitspelen. Daarna even alle SP achievements completen en dan op online richten.
Ik begin met die Wager matches enzo, die ga ik kapot spelen Ik speel alleen de Singleplayer als mijn vrienden niet online zijn, nooit dus
Doe maar populair, doe maar populair Haha nee de single player check ik later pas, eerst lekker Wager matches spelen!
ik ga denk ik eerst ff die combat training doen snel ff de maps verkenen en wat wapens aanvoelen daarna ff wat centjes sparen in TDM daarna maar ff gokken enzovoort enzovoort zombies en deadops arcade ff kijken
Ik ben alleen bang dat die wager matches voor hogere levels zijn. In het begin kan je vaak alleen maar team deathmatch doen etc. O.a. Hardcore pas later
dat weet ik wel zeker en je zult eerst wel genoeg codpoints moeten hebben voordat je er aan mee kunt doen lijkt me logies
Ik kan mij de thread over MW2 vorig jaar nog wel herinneren, spijt me wel, maar sommige berichten waren echt behoorlijk stakkerig. Op een gegeven moment ging het echt nergens meer over.
Haha, heel lelijk. Maar ach, als Treyarch denkt dat mensen dit spel hierdoor gaan kopen, kunnen ze dit doen. Ik ga als eerst combat mode doen, beetje de mappen ontdekken en een goede eerste indruk krijgen van de maps. Vindt het wel lekker om al van te voren een beetje te weten hoe de maps werken, anders begin ik met een lage k/d ratio.. Denk dat je voor wager match en andere dingen even moet wachten, was in WaW ook het geval namelijk. Toen moest je ze eerst vrijspelen door een bepaald level te zijn volgens mij..
Het begin van call of duty is JUIST het leukst. Iedereen nog rushen en verkennen. Later is het alleen maar minder
In het begin van MW2 moet ik ook toegeven dat ik erg was gericht op k/d ratio, maar inmiddels geef ik er geen kut. Oftewel; meteen lekker lomp BO spelen en dan kijken of ik beetje vette clips kan halen. Wil namelijk wel eens proberen een montage te maken, en met BO gaat dat lekker, tenminste geen capture card nodig etc.