1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Black Ops [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 4 okt 2010.

  1. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat er wel heel veel montages komen op youtube xD
     
  2. MarkieMarkie

    MarkieMarkie Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet het toch alsnog capturen, of kun je het naar je pc streamen?
     
  3. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    klopt je moet ze alsnog capturen je kan alleen matches terug kijken op de xbox ;)
    dat maakt het capturen ook weer een stuk makkelijker natuurlijk :9
     
  4. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    [​IMG]
     
  5. Nickolai

    Nickolai Life is simple

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Perks Hacker en hardline pro zijn wel ziek:)

    speciale wapens te krijgen uit carepackage 'Grimreaper' en 'Minigun' omfg ik wil ik wil ik wil spelen8)
     
  6. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Er is nog wat onduidelijkheid over Combat Training, de nieuwe modus in Call of Duty: Black Ops waar je het (eventueel met wat vrienden) op kunt nemen tegen computergestuurde vijanden. Zo heeft David Vonderhaar bijvoorbeeld bekendgemaakt dat je een PSN of Xbox Live account en een ineternetverbinding nodig hebt.

    Ook vertelde hij dat de vooruitgang in bijvoorbeeld rank en unlocks bij Combat Training los staat van de Player Match (de normale multiplayer). Ook heb je bij Combat Training geen Contracts of Leaderboards, maar wel de meeste challenges en unlocks. Daarnaast zal je ook bij Combat Training bij level 1 moeten beginnen.

    Als je een internetverbinding hebt en je kunt online spelen, zijn dit de dingen die je kunt spelen:

    •Player Match = Rank vooruitgang. Je kunt XP en cP verdienen.
    •Wager Match = Geen Rank vooruitgang. Geen XP, alleen cP. Geen Create a Class.
    •Combat Training = Rank vooruitgang (staat los van Player Match)
    •Private Match = Staat Player Match classes toe, geen XP en geen cP.
    Ook verteld hij een beetje over online splitscreen. Je kunt daarmee samen met een vriend op dezelfde console en dezelfde televisie samen online spelen. Dit gaat niet bij alle playlists (om vals spelen te voorkomen) en je zult ook bijna altijd in hetzelfde team worden gezet. Het werkt eigenlijk hetzelfde als met mensen waarmee je in een normale party zit.

    Voor de volgende modi heb je geen internetverbinding nodig:

    •Split-Screen = 4 samen op één console. Geen Rank vooruitgang. Geen XP en geen cP. Alles is al vrijgespeeld en gekocht.

    •LAN Party/System Link = Geen Rank vooruitgang. Geen XP en geen cP. Alles is al vrijgespeeld en gekocht.

    bron: http://www.callofduty.nl/news/3670/Informatie_Combat_Training,_Player_Match_etc..html

    Was allemaal al een beetje bekent, maar ach.
     
  7. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8


    Deze game gaat ook al als een malle in de pre-order charts in Amerika....nog 6 weken voordat hij uitkomt en nu al bijna 1 miljoen keer gepreordered voor de xbox360 en een half miljoen voor de ps3...damn! :thumbs:
    http://www.vgchartz.com/preorders.php?date=40454
     
  8. math1js

    math1js Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet hetzelfde als halo dat je het kan uploaden naar de website oid?
    Anders is het best wel een schaarse toevoeging, lijkt me sterk dus.
     
  9. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je het alleen op je Xbox kan kijken, heb je vrij weinig aan Theater Mode.
    Kan je het alleen aan wat vrienden laten zien die bij je op de xbox zitten..
     
  10. mbuist

    mbuist Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Mischien gebruiken ze het zelfde systeem als bij forza 3. Je upload het vanje xbox download het van een site. En na 24 uur word het van hun server verwijderd
     
  11. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    tuurlijk niet juist handig om te capturen hoef je niet met al die spliters te werken enzo en je computer word niet volgepropt met filmpjes van matches die niet goed lopen ;)
     
  12. math1js

    math1js Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gebeurd juist als je met een capture card werkt, dus ik begrijp je niet?
    Als je de potjes die je bewaard kan uploaden naar een site en daar vanaf downloaden, dan heb je dus geen mislukte potjes.
    + je hoeft geen HD PVR te kopen.
     
  13. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    ik meende laatst ergens te lezen dat dat niet kan idd ;)

    en als het wel kan ga er maar vanuit dat dat geld gaat kosten
    doen ze het zelfde als bungie dan ben je 10 euro per jaar kwijt
    en bijvoorbeeld je renderd in totaal 1 uur HD filmpjes dan ben je 60 euro per maand kwijt

    vind ik nog al duur :eek:

    /Edit
    Hier een hd haupage 219 euro's *)
    http://www.computerstore.nl/product...ppauge-hd-pvr-hardware-encoder-voor-hdtv.html
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2010
  14. math1js

    math1js Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0

    Wordt dus nog eventjes aanzien of het een beetje goed in elkaar steekt, hoop het wel!
    De stap om een HD PVR te kopen is voor mij iets te groot terwijl ik toch wel wil proberen om er een beetje in te komen.
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik ga Black Ops niet halen. Ik ben totaal geen multiplayer gamer, dus het gaat mij puur om de singleplayer. Ik vond de laatste delen van CoD simpelweg veel te kort. Modern Wafare had ik uitgespeeld in 6 uur. Daar ben ik dus ook bang voor me Black Ops. Daarnaast trekt MoH mij veel meer aan, dus het word MoH, puur voor de singleplayer.
     
  16. FallingDarkness

    FallingDarkness Active Member

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    moh sp is 4 uur :emo:
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Geen MoH dan ook :lol:. Serieus, dacht dat ik had gelezen dat ie langer was, geen CoD en MoH dan _0/
     
  18. FallingDarkness

    FallingDarkness Active Member

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    tsja zo is dat nou eenmaal tegenwordig =( , er zijn weinig tot geen shooters die veel aandacht besteden aan de SP. het gaat puur om de MP, niet dat ik dat heel erg vindt maar voor sommige is dat vervelend. helaas.

    edit: zo wtf jij zit hier al langer als mij, 2002 :eek:
     
  19. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    *fluit*

    Multiplayer boeit me ook weinig maar ik koop em voor 90% voor de zombiemodus. :p
    Maar ja ik bestel em nu ook voor de (toekomstige nieuwe) pc dus kost ie maar 35,-.
     
  20. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    laat je xbox ombouwen dan :p of huur de game gewoon ff een weekje bij een videotheek ofzo ;)

    ik koop er binnenkort nog een omgebouwde xbox bij ;)
    dan heb je een doos voor de multiplayers en een doos voor de singleplayers :9

    /Mod Fantastisch, maar ombouwen doen we niet hier. [FAQ]FAQ[/FAQ]- Matrix
     

Deel Deze Pagina