1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Black Ops [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Edjuuuuuh, 24 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Ja die is verdwenen :)
     
  2. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Cod 2 en 4 waren imo de beste cods.
    Cod 2 omdat het gewoon geniaal gaaf was en behoorlijk goed gebalanceerd en cod 4 omdat het gewoon een nieuw concept was en origineel!
     
  3. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik ben ook weer toe aan nieuwe challenges, moet nu ook alleen nog maar die onmogelijke zoals, care package killcam en Wapens zonder te missen leeg te schieten.( sniper met barret gehaald, zonder dat ik het door had.) en 1000 kill met stealth bomber.. 750/1000

    ik hoop dat ze echt heel veel challenges hebben want ik vind dat ze het spelletje een stuk leuker maken.
     
  4. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    vorig jaar had ik het spel ook al vrijdags en ben toen pas zaterdag of zondag online gegaan , zal ik nu ook maar doen denk ik want ik neem aan dat ik anders een ban te pakken heb en ik weet niet hoelang het duurt totdat ze dat terug draaien..

    weet iemand of dat snel gaat ?
     
  5. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    je krijgt geen ban ook al ga je 2 weken voor de release online zolang het maar een legit copy is ;)
     
  6. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    nope , vorig jaar hadden andere gasten die ook het spel op vrijdags al hadden een ban gekregen ;)
     
  7. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet. Je kan niet geband worden voor het te vroeg spelen van een legaal verkregen spel. Als je hem download en je speelt 'm ruim voor de release, wel.
     
  8. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Is helemaal waar, het is dan niet jou fout dat je hem een dag of 2 dagen voor de release speelt, het is dan de fout van de winkel dat ze hem eerder vrijgeven, vorig jaar was er zo een winkel in A'dam Noord genaamd Save Games.
     
  9. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Maar hoe kunnen ze dat dan controleren ? Of worden de bans pas na de release uitgedeeld ?
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2010
  10. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Ja dat vraag ik me dus ook af :confused:
     
  11. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Zij controleren of jij een Echte versie heb dus uit de winkel, dan doen ze niets met jou account maar als jij een gebrande heb dus een omgebouwde xbox worden er andere maatregelen genomen bijvoorbeeld een ban van xbox live.
     
  12. Feyenoord 12

    Feyenoord 12 Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    wrm moet ik leren schrijven? et is hier een forum dus wrm moet ik volgens alle regeltjes en correct Nederlands schrijven. dit is me baan niet :+
     
  13. Feyenoord 12

    Feyenoord 12 Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    of ben jij wel geintreseert in zijn spannende verhaaltjes? :thumbs:
    kijk gwn op google heb je allemaal van die mongolen die cod spele om die emblems en achievements te behalen alsof ze niks beters te doen hebben. dat soort mense verneuke juist et spel. je kunt toch gwn paar potjes spelen voor de lol, sommige nemen et gwn te serieus met die quick scope=(
     
  14. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee maar al is zijn post een beetje verkeerd geformuleerd zou een beetje leesbaar schrijven/typen toch ook zeer wenselijk zijn. Zitten toch 4 spelfouten (waarvan 1 te vergeven is) in.
    edit; ok die dubbelpost van je zag ik net nog niet. Dat is dus duidelijk een stuk slechter, tis hier geen MSN en zo'n textverhaal zonder enige duidelijke zinnen is nog erger. Totaal geen spelfouten is 1 ding maar leesbaar is toch wel handig. [/offtopic]
    En als je op edit klikt kun je je vorige post editten.


    Anyway, ik gaat mijn BO maar annuleren (denk ik). Ik probeer me nieuwe pc plannen nog ff uit te stellen tot begin volgend jaar. Die zombies moeten het maar even zonder mij doen. :)
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2010
  15. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup, kom later maar een keer terug
     
  16. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Ruzie weer ?
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Hey, stul mutsen.

    Zullen we het gewoon weer eens over COD : Black Ops gaan hebben? :)
     
  18. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    _O_

    Stopping Power is toch weg? En Hardened is zoiets als Bullet Penetration?
     
  20. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina