1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Black Ops [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Edjuuuuuh, 24 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Dit spel heeft eigenlijk wel de ideale release date, met de nieuwe dashboard update (die voor 4 november uitkomt) is het niet meer mogelijk om een JTAG'ed xbox te gebruiken = geen hacks online.
     
  2. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    tja maarja hoelang zal dat duren de jtagers zullen er gelijk wel op duiken om het weer te kraken steletje no lifers 8)
     
  3. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Nazi Zombies. :cool:

    Ff een vraagje nog, die 3 WAW zombie maps die je krijgt bij de Black Ops prestige/hardened edition, komen die ook nog later als DLC op XBL? Want ik wil die eigenlijk wel heel graag erbij hebben.
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Tot nu toe is daar niks over bekend. Op de Hardened / Prestige Edition krijg je de 4 zombiemappen die in World at War ook zaten. Ik verwacht echter wel dat deze 4 als DLC komen :)

    Anyway, dat zijn dus 2 bevestigde Zombie Maps? Het Pentagon en Kino der Untoten? :)
     
  5. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, JTAG maakt gebruik van een exploit in de oude update. dus je J-tagt, dan update je je dashboard, en dan kan je een paar uur online spelen voordat je geband wordt.
     
  6. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Is er al bekend of het mogelijk is om meer attachements op 1 wapen te doen?
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Denk dat ze binnen een week online staan. Dan kunnen ze er meteen een hoop geld aan verdienen.
     
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ja, er is een slot 2 perk genaamd Warlord
     
  9. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Groot gelijk, wouldn't blame them.
    Als je slim bent en je vind zombies vet dan moet je gewoon 10 euro meer weg leggen en dan heb je de maps vanaf het begin.
     
  10. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    dashboard update? Gewoon een kleine update met verder niks bijzonders> of een compleet nieuwe?:+????


    + vragen over zombies> als je gewoon cod black ops koopt> krijg je geen zombie maps?
    Koop je hardened of prestige edition dan krijg je ze alle 3 al?

    En hoe duur is de hardened edition?
    + komen de maps als dlc op xbl. maarja dan ben je uiteindelijk duurder uit denk ik
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2010
  11. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan sowieso al niet hoor, want als je online komt met een JTAG Xbox word je direct gebanned :+
     
  12. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Als je slim bent en je vindt zombies vet, dan pluk je die zombiemode gewoon van Xbox Live af, ipv een te dure Hardened editite te kopen.

    De hardened editie kost je ongeveer 80 euro, de gewone 50 euro. 30 euro voor een steelcase, Een Black Ops Medaille, 4 extra in-game co-op maps en een avatar vind ik afzetterij. Zeker omdat ik verwacht dat die zombie maps voor ongeveer 10-12 euro op de marketplace verschijnen.
     
  13. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja dat vind ik ook maar is het al zeker dat ze dan te koop zijn op de marketplace?
     
  14. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij de normale versie krijg je 3 nieuwe zombie maps. Echter krijg je bij de hardened en de prestige edition de 4 (?) zombie maps van World At War extra erbij. Je krijgt IIG bij elke versie de 3 Black Ops zombie maps.

    Verder verschillen de prijzen van de hardened edition. Je kan bij MediaOffer ééntje halen voor 80 euro, dacht ik uit mijn hoofd. Verder is het nog niet bekend gemaakt of de WaW zombie maps DLC worden voor mensen die niet de hardened/prestige edition hebben. Het lijkt me echter wel.
     
  15. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    dus als ik het nu goed begrijp krijg ik als ik gewoon call of duty black ops koop de 3 of 4 zombie maps van waw erbij> die je kan spelen met jfk en cod black ops guns? Of die krijg je alleen bij de hardened/prestige edition?

    En de nieuwe cod black ops zombie maps komen voor een tientje tot 15 euro op xbl?
     
  16. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee...Je krijgt de zombie maps van World of War alleen bij de Hardened en Prestige Edition. Althans, zover het bekend is. Verder is er nog onzekerheid of deze maps zullen verschijnen in de vorm van de DLC, al vindt men het wel waarschijnlijk.
     
  17. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Inderdaad, het is nog helemaal niet zeker dat die maps op de marketplace verschijnen, maar de verwachting is dat ze (vroeg of laat) well te koop worden aangeboden.
     
  18. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    oke heren.. tnx voor de info ik snap het weer\o/

    lol, activision probeert die filmpjes te verwijderen. Eentje op de vorige pagina is er al afgehaald door hun. Mazzel dat ik em nog heb kunnen zien:)
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2010
  19. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Dat wist ik nog niet, nu kan je dus ook heel gemakkelijk een sniper-only private match maken. :D
     
  20. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat ik me nu afvraag, kan je de custom game die je hebt gemaakt, spelen met random folks? Dan voornamelijk in de zin van de 'matchmaking-manier' (jij bent de host, en willekeurige mensen joinen je room). Of moet je mensen uitnodigen? Ik heb me nooit verdiept in custom games dan behalve met paar mensen een simpele headshots-only hardcore TP, dus geen idee of het kan...:x
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina