1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Black Ops [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Edjuuuuuh, 24 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Dropshotten kan, ligt eraan met welk wapen hoorde dat het 1 seconden duurt voordat je kan schieten als je in dropshot stand ligt.
     
  2. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Mensen je kan nogsteeds dropshotten en quickscopen, het is alleen wat moeilijker geworden. Dropshotten kan je nu alleen niet meer doen terwijl je sprint, als je dan op prone klikt ga je in zo'n duik, je moet dus eerst uit sprint gaan voordat je dropshot.
    Quickscopen is veranderd in de zin van dat ze SoH Pro eruit hebben gehaald en bij het inzoomen je vizier offcentre hebben gezet, dus wat jij dacht het midden van het scherm te zijn voordat je inzoomde is dit niet meer. Ik weet niet in hoeverre ze dit hebben veranderd(was sowieso al geen groot probleem omdat in MW2, en CoD4 dit ook al het geval was)

    @ kwdtje
    Mag ik vragen waarom jij zo haat tegenover quickscopen?
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2010
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    je kan ook care packages hacken, dan neemt de tegenstander hem alsnog in maar issie voor jou :+ zowieso mijn 3de perk :cool:


    dude :F:

    het is eruit gehaald omdat ze simpelweg er geen ruimte meer voor hadden met al die killstreaks en aanpassingen aan pak en wapens, emblem etc.

    UMP had idd 0,0 % skill. Vond het ook niet leuk om ermee rond te lopen want een smg hoort niet vanaf een paar honderd meter nog recht te schieten als je de schietknop ingedrukt houdt.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2010
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    dubbelpost
     
  5. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
  6. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Het was idd óf meer gore en minder customization óf minder gore en de customization die je nu hebt.
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  8. fernandes24

    fernandes24 Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een goedkoop excuus van treyarch :lol:
     
  9. CopyRight

    CopyRight New Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Black Ops gaat ons niet teleurstelen geloof mij nou maar.....
     
  10. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Geen idee hoe het zit met technische gebeuren, maar volgens hen moesten ze wel kiezen ivm geheugen (oid).
     
  11. CopyRight

    CopyRight New Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar ik me denk ik weer aan ga ergeren is aan die klein engelse jochies die schreeuwen door de headset :mad:
     
  12. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Quickscopen vereist idd veel meer skills dan rushen met een UMP.
    Maar een UMP is hier ook voor bedoelt.
    Een sniper is niet bedoelt om mensen neer te schieten van 5 meter.
    Ik erger me niet aan het Quickscopen, maar ik ben toch blij dat het eruit is.
    En nee, ik kan idd niet quickscopen.
     
  13. CopyRight

    CopyRight New Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen die quickscopen vinden het gewoon lol dat je word geownt met een bolt-action rifle
     
  14. fernandes24

    fernandes24 Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens ontwikkelaar Treyarch heeft het bedrijf flink moeten schrappen in bepaalde grafische onderdelen van Call of Duty: Black Ops. Het spel was op sommige momenten zo realistisch in het geweld, dat de ontwikkelaars het te ver vonden gaan.

    Kan me niet voorstellen dat de 360 een beetje extra gore niet meer zou trekken.
     
  15. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan hebben we beide verschillende filmpjes gezien, want in het filmpje die ik ken, hebben ze het duidelijk over moeilijkheden met geheugen oid, en dat ze daarom keuzes moeten maken. Ik ga echter nu niet achter het filmpje aan, maar misschien dat ik later nog even kijk.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb dat inderdaad ook ergens gelezen, als die skins en customization vreten geheugen en daar hebben ze de gore voor opgeofferd. Ik vind het wel een prima deal. De gore zal ik niet zo snel missen.
     
  17. fernandes24

    fernandes24 Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij maakt het voor de rest ook niet uit,voor gore pak ik wel een andere game :)
     
  18. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind de Graphics wel een beetje tegenvallen.
    Kan natuurlijk ook aan de vid's liggen en omdat het nog een beta is.
    Hoop dat deze dus wel beter zijn dan die in de filmpjes.
     
  19. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb liever ook meer customization options, dan gore. De gore in WaW was best grappig, maar ook weer niet heel belangrijk
     
  20. fernandes24

    fernandes24 Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Graphics vind ik niet heel erg belangrijk,kijk bijvoorbeeld naar BF: bc2 ook niet het mooiste,maar heb die game kapot gespeeld.Doe mij maar perfecte gameplay.:thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina