Koennn heb je die game al dan>? Is het wel 1 verhaal of allemaal losse verhalen, daar ben ik wel benieuwd naar.
Totaal geen zware spoilers, maar sommige mensen willen gewoon helemaal NIKS weten. Vandaar. Spoiler Je speelt bijna de hele tijd met één persoon, en je gaat zeg maar terug in de tijd tot in het heden, wat in de game ongeveer 1970 is. Soms spring je ook weer 2 jaar vooruit, e.d. Leuk in elkaar gezet. Zorgt ook dat je in een variëteit van flora en fauna terecht komt.
wou eigenlijk ook niks weten maarja ben gewoon te nieuwsgierig wel tof niet zo hecties allemaal zit er ook veel muziek in ofniet ?
Uitspraken over 'veel' muziek ga ik niet doen, ik heb niet lopen tellen Maar er zaten uiteraard wel van die stukjes in Vietnam in waar de rock weer door de speakers galt...
Yes daar houd ik wel van \o/ alleen SP dus als ik alleen thuis ben stereo lekker op vol volume Black ops ook leuk voor een slager een bouwvakker of zelfs voor een zakenvrouw
[yt]-CebAC4w6jQ[/yt] weer wat gameplay en gunship stukje weer een plus punt, je krijgt 999 kogels bij je gunship dus als een idioot de map vol raggen met kogels en hopen op hitmarkers is er niet bij
Maar nu waren er nog 600+ kogels over toen die gunship klaar was,terwijl er aardig wat kills waren gemaakt. Lijkt mij dat je het best ervoor kan zorgen dat er van die 999 kogels geen meer over zijn voordat je uit je gunship wordt gezet.
Black Ops Commercial Spot: Kobe & Kimmel "There is a Soldier in All of Us" ReDLaNGaMeR http://www.youtube.com/watch?v=ZB1JQ_tfbHM&feature=player_embedded