Sowieso ga ik straks de Veronica gids induiken, wou 'm gewoon dagje later halen in de winkel. 40euro maakt het wel heel mooi*) nja kan 15% korting krijgen bij BS wat het nogsteeds aantrekkelijk maakt maar mocht xb360 versie 40 euro zijn...... wordt dat 'm
donderdag en nog niet eens iemand die naar een winkel heeft lopen bellen? valt me nog mee met halo reach waren mensen al druk bezig op de donderdag er voor
Veel winkels doen aan een nachtverkoop, dus de kans dat hij eerder in de winkel ligt lijkt mij nihil.
Juist doordat de grote ketens nachtlaunches organiseren zullen de kleinere winkels hierop inspringen door het spel eerder te verkopen. Zo krijg ik net van een vriend van mij, die dus een kleine gamewinkel heeft, een sms dat hij hem zaterdag heeft en dus ook zal verkopen (aan vaste klanten).
die kans is inderdaad goed aanwezig aangezien die kleinere winkeltjes anders gewoon niet van hun games afkomen de winkels zullen vrijdag wel de levering krijgen verwacht ik. maar is rond kijken! * het gespot topic mag er weer komen hoor*
echt wel eerste dag van release black ops, als de server dan nog niet uitvalt van de zoveel mensen die dan online spelen
Ik had ff een vraagje ik heb net ff gevraagd in de MediaMarkt hoevel die zou kosten en die zei tegen mij 55 euro zou dit bij alle winkels zijn?
dat kan nooit kloppen, bo is bij bartsmit ook online gewoon dik 60 euro. mw2 is 30 of 40 euro miss dat je die hebt bekeken, cod waw en cod 4 zijn er 30 euro. Ik laat bo gewoon inkopen door iemand die ik ken op schoolplein, hij werkt bij de free record shop en krijg korting daar. Van 60 euro kost het nu voor hem 48 euro. Ik geef hem gewoon het geld en dan heb ik goedkoper blackops. Makkelijker dan via mediaoffer.nl voor 52 euro + addiscount (48 euro) bestellen.