Als je goed kijkt dan zie je dat als je inzoomt hij vanaf een willekeurig punt naar de plek waar je eigenlijk heen keek gaat. Quickscopes worden vanaf nu dus puur geluk, net zoals no scopes. Dat is ook omdat hij nu fade naar de scope. Het is niet in een keer *ploep* en je kijkt door je scope.
Haha Oujdi zie ik op de live-stream mensen afzeiken die hem spammen met 'Where did you get it?'. Toevallig zelfde Oujdi als XBW?
Ja, klopt! Hahaha, ik word gek van mensen die hele tijd vragen hoe hij eerder aan het spel is gekomen enzo.. Die gozer koopt trouwens contracts om zo al die challenges te halen en daarmee Cod Points te scoren om attachments te kopen. Hij wil ook snel ranken om snel HARDCORE te spelen.
Hij had 150 euro ervoor betaald, je moet het er maar voor over hebben.. Ik ga dinsdag wel wat vroeger richting Den Bosch en pak de trein naar Almere en dan weer terug naar Den Bosch voor school. 40 euro Black Ops!
Betaal je dan niet voor de kosten naar Almere heen en weer al 20 euro? kan je hem net zo goed in de winkel kopen in Den Bosch!
Klopt, haha ik dacht misschien heb je geen OV en betaal je een retour ticket snaptu? Klopt, ik dacht dat je een retourtje zou kopen
Splitscreen heb ik de game al gespeeld en de QS is een wereld van verschil met die van MW2. Zeker niet meer zo effectief een stukken tragen. Met de patch heb ik het niet kunnen spelen
ben echt benieuwd naar de game. maar als je niet zo goed bent met schieten heb je dan wat aan voor de online of word je steeds snel afgeknald
Nah, dan zou ik mezelf in m'n voet schieten. En aangezien Almere geen nacht opening heeft zullen er nog wel zat zijn als ik daar kom. Ik kan natuurlijk ook de nacht launch hier in Helmond gaan van Gamemania (Gratis space suit voor je avatar (Stiekem wel vet) en een poster en wat puntjes voor op me kaart) maar.. ik heb m'n budget tegen dus de volle 60 euro vind ik teveel.. Anyhow, on topic maar weer! De live stream die Oudji plaatste lagt een beetje, maar het valt me wel op dat er weinig gekilled wordt met explosives en dat is alleen maar goed.
In het begin speel je ook tegen mensen die minder goed zijn. Is zou eerst aan de SP beginnen en naar een paar dagen online beginnen. Dan zijn de meeste spelers al een hogere rank en speel je eerder tegen beginnende spelers.
Nu al 9 fokking miljoen exemplaren verkocht in de voorverkoop en meer dan 200 winkels en ketens die een nachtlancering gaan doen voor een game die denk ik net zoals waw word. WaW was gewoon kut. MW 2 was kut. MW I en COD 2 die waren echt supergoed. Ik ga kijken, maar eerst ff nep gamertjes pesten met hun aankoop en op het laatste moment met korting de FRS uitlopen. Wat ben ik toch een Engel.
Als je een legale versie hebt is er niks aan de hand. Er zijn ook zag revieuwers, testers etc die de game hebben en zij mogen en kunnen ook gewoon online spelen.
ja ik heb de legale versie maar ik heb gehoord van vrienden dat ook al heb ik de legale versie niet online kan omdat ie nog niet uit is