Wat is de prijs nou voor Black OPS bij de MediaMarkt? Hier in Breda is hij voor 55,-. Terwijl deze bij andere 44,- is?
Elke mediamarkt hanteert zijn eigen prijzen en de MM in breda heeft nou bijna nooit eens leuke aanbiedingen.
Ben ook iemand met weinig geduld en heb hem ook voor de dubbele prijs op de kop weten te tikken Ben echt al 3 dagen non stop aan het spelen Zwaar verslavend Mochten er mensen ook niet kunnen wachten, ik kan er nog een meer komen Laat maar weten via pm
lol $120 voor een spel omdat je hem dan 3 dgn eerder heb... ik bied 70 @Gizmo, voor EUR240 haal ik hem voor je en breng ik hem naar boxtel
ik heb ook opgezocht op internet en had gevonden dat je ook gebant word ook al heb je de legale versie, je word gebant omdat je um voor de release speelt
ja ik heb niet echt een potje gespeeld maar had perongelijk de kabel er nog inzitten toen ik SP aan het spelen was dus ik weet niet of je dan nog gebant kan worden?
nee , natuurlijk niet. er is al 20 keer tegen je gezegd dat je gerust online kan gaan spelen omdat je je spel gewoon op een legale manier verkregen hebt en dus niet gebant zal worden. De bans die uitgedeeld worden zijn niet gebaseerd op het eerder spelen van een game maar op het spelen op een omgebouwde 360
dude.... je loopt nu al 20 pagina's te zaniken over bannen ... terwijl er al duizenden mensen online spelen. Give it (us!) a rest..