Als iemand in de buurt van de Zaanstreek woont en de orginele game kan kopen, koop er dan 2 en ik koop de 2de voor 100 euro*)
Dat is een tijd geleden al gezegd. De leaderbords e.d worden gereset zodat iedereen ongeveer gelijk begint.
wat boeien die leaderboards nou? Er zijn toch mensen zonder baan of leven die 16 uur per dag spelen dus je loopt na een week al achter als je wel een baan en leven hebt.
haha inderdaad lekker belangrijk of iedereen op 0 begint dinsdag.Zijn toch altijd mensen idd die het 24/7 spelen doe je niets aan.Wat me wel verbaasd is dat er nu al berichten opduiken van mensen die hem hebben.Had ik namelijk echt niet verwacht.
Vrij logisch hoor. Er zijn altijd mensen die werken in de logistiek en bij een haven of distributiecentrum een paar games onderscheppen. Anderzijds als je in een winkel werkt als filiaalmanager kun je ook een paar spellen meenemen zodra hij binnen is
Mja, die nachtkijker was natuurlijk ook wel vet, maar het gaat om het idee. Vaak een wat mooiere doos en betere presentatie.
Stuur een PM zou ik zeggen. Van mij hoeft dat allemaal niet, tis toch weer een COD. Krijgt overal 9ens en 10en en hetzelfde commentaar: Het ziet er echt geweldig uit en dat soort dingen. Wat ik er van gezien heb vind ik het zelf helemaal niet zo mooi. Tis weer COD is mijn gedachte. Ik ga de game wel spelen, maar wel kritisch kijkend naar vorige delen.
Klopt. Het is en BLIJFT COD. Maar waarom zou je in godsnaam de gehele boel omgooien om mensen te kunnen verrassen? Heb liever dat ze hier en daar wat nodige tweaks doen en de gameplay gewoon aan laten voelen als voorgaande delen. Als ze dat doen ben ik blij. Bovendien is dit, in mijn ogen, een geheel nieuwe COD. Geen WO2 en ook niet Modern