Nou het is zo ver, de nerf/gimp tegen quickscopen is zo erg dat zelfs normaal snipen onhandelbaar is geworden. De randomness nadat je inzoomed zorgt ervoor dat zelfs als jij een redelijk snel schot wil uitvoeren en je vizier aanpast deze "random" factor opeens je vizier weg kicked. Je moet dus letterlijk 5+ seconden bezig zijn om iemand te raken, erg jammer. Dit alles van verschillende tweets en posts op forums van bekende en minder bekende snipers. Dan maar easy mode spelen met de normale wapens Voor de mensen die het spel al hebben en redelijk waren met snipen in de voruge delen, ervaringen?
Echt he, vind het nergens op slaan.. Als snipen echt zo kut is heb ik het na 1 maand black ops wel gezien..
Als het te erg is patchen ze het wel weer bij. En geef het eerst eens een kans voordat je oordeelt. Ik ben er wel blij mee dat de spelers op deze manier weer echt een beetje een rol moeten kiezen die ze willen spelen. Hoop dat de AR en SMG's ook goed gebalanceerd zijn zodat je echt moet gaan spelen naar wat voor wapen je bij je hebt. In MW2 kon je door slechte wapenbalans en veel te sterke secondaries alles op elke afstand wel aan , maakte geen drol uit wat je neenam. ACR, Famas, UMP en zelfs raffica waren accuraat op veeeel te grote afstanden. En snipers waren veel te sterk van dichtbij. Ik hoop dat de MW gameplay weer wat terug komt waar een sniper afhankelijk is van hoe goed hij is met zn pistol voor vijanden die te dichtbij zijn gekomen ipv dat hij zn 2 shotguns pakt of er een qs uitgooit En ik hoop dus ook dat er geen smg's inzitten die zo accuraat zijn op afstand als de UMP in MW2.
Het is ook niet realistisch dat een smg niks op afstand kan raken. . . ., als jij met de recoil erbij meerdere keren raakt schiet, moet het gewoon een kill zijn. . . .
Dat is wel zo maar met een UMP kun je echt mensen aan de andere kant van de map raken. Dat is ook niet echt realistisch voor een klein kaliber wapen. En het gaat me niet zozeer om realisme maar om balans. Een SMG is sneller qua aimen dan een AR en moet dus minder sterk zijn en minder range hebben om dat te compenseren
Dat is waar ook , tis een 45acp. maar dan nog hebben ze niet de range die een AR heeft. En ook al zouden ze dat in werkelijkheid hebben dan nog moet dat in een spel wat zo erg van zn balans afhankelijk is aangepast worden.
Als mensen het snipen in Black ops gaan haten door die anti qs maatregel word het denk ik wel verwijdert, of gewoon verminderd.
Echt jammer dat er maar 2 burstwapens zijn, vind het ook ontzettend jammer dat ze de Famas volautomatisch hebben gemaakt. Over Famas gesproken veel van de ironsights in Black ops lijken erop.
Barret lijkt me ook wel vet, is ook vol automatisch geworden. Schijnt dat deze minder damage doet dan de FAMAS maar ook een stuk minder recoil heeft.
je account word nu getacked en 10 november krijg je een ban van live, net gelezen op twitter je had gewoon moeten wachten tot de 9e