Niet te serieus nemen slimpies:b: die hotymoty vraagt onderhand al de hele dag of je nou wel of niet online kan zonder gebanned te worden, het is hem ook al 100x duidelijk uitgelegd, dan vraag je om vage reacties Heb de sp nu bijna uit denk, maar man man wat een game echt top beste cod sp tot nu toe heb wel ff mp splitscreen gedaan net, maps zijn cool wapens modes etc, maar ik vind deze engine toch minder als die van mw2. weet niet hoe ik het moet uileggen maar minder soepel/vloeiend
ik schrik me dood gek! shitt! wil je dat echt nooit meer doen want ik werd effe gek ja srry mensen wil overal alles zeker weten
Hhaha ze hebben in haarlem bij game mania een n8 release , GA ik er om 11 uur staan om mijn laatste cod te verkopen hahha ..
Ik zou serieus niet geloven wat iedereen hier zegt... Iedereen zegt het hier wel maar Microsoft staat er om bekend mensen te bannen die vroegtijdig een spel spelen, legaal of niet... Dus ik zou hem maar niet spelen!
kerel probeer nou niet grappig te doen.. hotymoty: je kan gewoon spelen hoor. hij is gewoon jaloers ( en een kneus ).
Luukie, weer zo'n knoepert die geen idee heeft waar hij over praat. Het is vaak genoeg voorgekomen dat Microsoft mensen een TIJDELIJKE ban geeft voor het TE VROEG spelen van een game. Treyarch / Microsoft wil gewoon zo eerlijk mogelijk beginnen. Logisch? Dacht het wel. Nee, is leuk als je dinsdag speelt en al iemand tegenkomt met alle guns.
Dat zijn fabeltjes man, ik heb bijna elk spel dagen voor de release kunnen kopen en heb nooit een tijdelijke ban of iets dergelijks gehad. Dat iemand de game eerder speelt is niet de fout van de consument maar de verkopende partij Daar kan je niet iemand voor bannen die ook nog eens € 60 per jaar moet dokken om online te kunnen spelen
Juist realistisch! Met de meeste SMG raak je in RL op 50mtr al niks meer. Post a.u.b. niet meer. Je posts hebben geen inhoud, zitten vol spelfouten en van interpunctie heb je al helemaal niet meer gehoord.
Ik ben zoooooooooooo jaloers dat ik nog niet eens zeker weet of ik heb hem. Denk daar maar eens een minuut over na!
als je je spel eruit haalt, en door midden breekt kunen ze je nooit tracen dus ook niet bannen. Ik zou dat maar zo snel mogelijk doen! Edit: Stoppen met in dit topic posten kan ook helpen om een ban te vermijden. Succes!