Weet iemand wat die launch in amsterdam inhoud? ik hoorde bij gamekings dat je een topnotch cd krijgt met nummers over black ops en dat je de game kan spelen, maar voor de rest?
Bron: http://www.insidegamer.nl/pc/callof...-het-Black-Ops-launch-event-in-Amsterdam.html EDIT: Lol ik was bezig met het zoeken naar die info en toen was het al gepost xD
hmm niet echt de moeite waard dus Kan ik beter naar de saturn hier in zaandam gaan, dat is 5 minuten rijden. @lijpe mocro: als er leuke nummers tussenzitten, kan je het wel even uploaden toch ?
Ook zo'n zin in #callofduty #blackops ?? Vanaf 09-11 bij #saturn #heerhugowaard voor een absurde stuntprijs!! Hou twitter in de gaten... Kijk! Daar zat ik op te wachten Die saturn staat praktisch naast mijn huis: 5 min loopafstand
BTW game is al uitverkocht bij Mediaoffer, ook de hardened en prestige edition. Ben benieuwd hoeveel voorraad andere stores hebben.
Spectaculaire nachtopening! Sarturn Zaandam gaat maandag 8 november om middernacht open voor Call of Duty Black Ops voor slechts €44,- (van twitter van Saturn zaandam) Gok dezelfde prijs
Ik hoop op 29 euro. 44 is natuurlijk wel een leuke prijs, maar geen 'absurde stuntprijs'. En aangezien die winkel net open is, denk ik dat ze wel iets leuk gaan doen ermee.
Heb het gevraagd aan me moeder ik zeg mag ik voor Sinterklaas Call of Duty black ops nu al? Ze zegt nou vooruit dan! Maar ze heb hem alleen wel besteld op Neck.nl voor 60 euro! ze zegt ja ik bestel em nergens anders ik bestel hier vaker wel wat ik vertrouw het hier dan betaal ik maar 20 euro meer.. dat boeit me niet zij ze! ik zeg ja is goed! Mij boeit het niet het is haar geld..
Is het echt nodig dit topic te vullen met posts over 'Ik koop hem hier' en 'Voor zoveel heb ik het spel'...?