1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Black Ops [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 7 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feyenoord 12

    Feyenoord 12 Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    stalker en dutch is wel gek _O_
     
  2. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel prestiges komen er eigenlijk?
    15? vandaar dat sommige mensen opvalt dat je sneller omhoog levelt.

    Ik ga denk ik facepaint death gebruiken, ziet er tof uit
     
  3. Cocopuff

    Cocopuff Active Member

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    33
    Laat mensen toch lekker in hun waarden
     
  4. Feyenoord 12

    Feyenoord 12 Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    uh nee? ''in'' moet veranderd worden in ''vanaf'' :thumbs:
     
  5. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    15 prestiges, 50 ranks per prestige. :thumbs:
     
  6. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel erg zwak om je verplichtingen te ontlopen om enkel een spelletje de hele dag te kunnen spelen. Ik snap dat jij zegt, laat die mensen in hun waarde, maar deze mensen doen net alsof ze anders nooit de kans krijgen om te spelen. Ik bedoel, na school/werk, of in een worst case scenario de dag erna kun je toch ook gewoon spelen?
     
  7. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Mensen die werken hebben vaak alleen in de avonduren de tijd om te gamen. Maarvaak hebben ze 's avonds ook verplichtingen zoals de belastingaangifte, een vriendinnetje, kinderen, boodschappen doen, administratie bijwerken en rekeningen betalen, eindelijk je leaseauto weer eens door de wasstraat halen, avondje overwerken, verplichtingen met vrienden, weer eens een social talk met je ex, je baas die zijn verhaal kwijt wil, het konijnenhok wat nog schoon moet enze enze.

    Dus ik kan me als werkende prima voorstellen dat je een week vrijaf neemt, daar zijn die dagen toch voor? Of ontloop je je verplichtingen ook als je 3 weken met je dikke reet in Frankrijk in de zon gaat liggen?
     
  8. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    |:-|:-
     
  9. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat mensen vrij nemen wanneer ze willen. Hebben ze toch recht op? Absurd om hun motivatie in twijfel te trekken.
     
  10. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Hahahahahah wat moet ik lachen om sommige mensen hiero xD ''Zenuwachtig'' ''Het begint al te kriebelen'' Tering he tis maar een spelletje xD En mensen die vrij nemen voor dit spel moeten echt ontslagen/van school gestuurd worden wat voor leven heb je dan xD!!
     
  11. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Heeft iemand een website (officiele liefst) waar je alle wapens en perks en dergelijke kan bekijken??
     
  12. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Vrije dagen nemen vind ik niet eens zo erg, ik doel meer op mensen die zichzelf ziek melden. Een vrije dag nemen die je zelf in mag plannen valt niet echt onder je verplichtingen ontlopen.

    Ik had wat duidelijker moeten zijn met mijn post. Aangezien ik zelf nog op school zit, en niet zelf mijn eigen vrije dagen kan plannen, was ik vergeten dat dit ook mogelijk was voor sommige mensen. Dit is naar mijn mening ook geen punt, maar mensen die zichzelf ziek melden, zoals sommigen dat bij mij op school gaan doen, vind ik niet kunnen.
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2010
  13. afca_4ever

    afca_4ever Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel apart volgens het leaderbord heb ik iets van 2600 kills en 2300 deaths, lijkt me vrij onmogelijk in 3 uur spelen:+
     
  14. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, vind ik ook. Maar het is ook wel typerend voor jou leven dat jij moeite neemt om erop te reageren.
     
  15. LWD360

    LWD360 SCC-LWD

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat gaat jou dat aan wat voor leven deze mensen hebben.
    Laat ze lekker een weekje vrij nemen om te gamen.
    Ik neem altijd vakantie tijden de tour de France...omdat ik enorme fan ben van de tour.
    Je kan wel gaan lachen, maar je zet alleen jezelf voor schut.
     
  16. Feyenoord 12

    Feyenoord 12 Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    maar er zijn toch betere momenten om een week vrije te nemen van je werk?
     
  17. Feyenoord 12

    Feyenoord 12 Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    maar hoe triest ben je als je zo oud bent en je nog druk maakt om een spelletje? dan kun je beter je vrije dagen gebruiken voor vakantie of met kerst enz.
     
  18. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt aan wat jij onder betere momenten verstaat. Als jij een week vakantie wilt, mag je zelf weten hoe je die gaat besteden naar mijn mening.
     
  19. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Wat maakt het uit? De een gaat als hij 40 is een week vrij nemen en dan op vakantie en de ander neemt een week vrij om lekker te gamen.
     
  20. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    [yt]JS9KdSt7_WQ[/yt]
    _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina