PC heeft ook minder/geen auto aim dus dan werkt QS sowieso niet.
Eerste impressie na 5/6 uur spelen (zal alleen de minpunten noemen):
-grafisch een stuk minder dan MW2.
-explosies erg nep (maar gelukkig ook veel minder sterk).
-veel last van hitdetectie problemen. Lijkt alleen bij mij zo te zijn. Had er bij BC1 ook last van. Nu moet ik 20 kogels in iemand schieten en dan gaan ze dood terwijl ik wel het geluid krijg dat ik ze raak. Kijk ik bij mijn stats zijn alle hits in de buik of benen. Headshots heb nog na 200 kills nog geen...terwijl ik altijd daar op aim.
-menu's van stats en challenges zijn onoverzichtelijk en onduidelijk.
-contracts voegen weinig toe aan de game. De punten die je voor de meeste krijgt zijn in vergelijking met de rest van de CP punten erg laag.
-spawnsysteem is erg slecht. Soms spawn je 3/4x achter elkaar met je rug naar de persoon die je dood schoot.
-maps lijken groot maar heel veel ruimte is gevuld met rotsen of gebouw waar je niet in kunt waardoor het toch weer heel veel kleine smalle gangetjes worden. Heb ze nog niet allemaal gespeeld maar de echt kleine maps in TDM zijn zo waardeloos dat vijanden direct achter je spawnen.
-zombies vond ik ook wat tegenvallen. Meer het zelfde maar dan nieuwe maps. Meer is het eigenlijk niet. Het is ook wat aan de donkere kant waardoor het onduidelijk wordt.
-zo ver ik heb kunnen zien zijn er geen titles en emblems te unlocken wat ik als het zo blijkt te zijn een grot minpunt vind.
-bots geven een Goldeneye gevoel. Ze weten je altijd te vinden ook als je compleet stealth bent en autoaimen als de ziekte. Verder voegt het ook zeer weinig toe aan de game aangezien de AI erg matig is.
-gisternacht met 5 vrienden online maar geen enkele game samen kunnen spelen. Iedere keer ging alleen de host naar de game en de rest kreeg een lost connection message en kwamen allemaal weer in een aparte lobby.
Al met al vind een de game nu een klein
6je. Singleplayer heb ik nog niet gespeeld. Ga nu nog ff spelen en kijken of het iets beter is anders ruil ik de game waarschijnlijk vandaag weer
Klik om te vergroten...