TDM en Kill Confirmed kon ik niets vinden, Hardpoint wel maar de verdinding was sowieso niet echt goed
Heeft iemand aub een X1 beta code voor mij ? Anders moet ik hem even ergens zien te bestellen en evt annuleren.
"Pre-order" bij Bol.com geloof ik Krijg je een code opgestuurd. Daarna lekker je bestelling annuleren
Heeyy heeft er iemand een CoD beta key voor mij? Dit kan mij net het zetje geven die ik nodig heb om die gow bundel deze maand al te halen ( dan heb ik wat te doen tot de 28ste wanneer Gears of War: Ultimate officieel uitkomt ). Ik heb geprobeerd om via Bol.com te bestellen maar nu vragen ze je om te betalen via ideal . Ben echt benieuwd naar hoe het speelt. Dit wordt mijn eerste CoD game na CoD MW 1 ,het zal wel even wennen zijn denk ik voor mij.
PS4-bèta Black Ops 3 gaat door tot morgenochtend De bèta van Call of Duty: Black Ops 3 op PlayStation 4 loopt door tot morgenochtend 7 uur. Dat heeft Treyarch bekendgemaakt. De bèta zou eigenlijk gisteren ten einde zijn gelopen. Alle PS4-eigenaren kunnen met de bèta aan de slag. De bèta voor pc- en Xbox One-gebruikers gaat 26 augustus van start en duurt tot zondag 30 augustus. Call of Duty: Black Ops 3 verschijnt 6 november op pc, PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 3 en Xbox 360.